Gå til innhold

Et veldig praktisk spm. ang. stellesituasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har til nå hatt et stellebord fra Ikea der du kan feste en liten vannbeholder på den ene siden, søppeldunk på den andre siden og bleier og diverse under stellebordet. Dette har fungert utmerket ved hjelp av vannkoker og engangskluter.

(har bodd på en liten hybel til nå, i påvente av huskjøp, derfor stellebord i stua uten vask og diverse :\)

Men nå skal vi flytte og blir nødt til å bruke vaskemaskinen på badet som stellebord. Men hvordan skal jeg da gjøre det med vasking? Vasken er kanskje 2 meter fra stellebordet, og jeg kan jo ikke gå fra lillegutt. Ikke er det noe plass rund der jeg kan ha en vannbeholder heller, da vaskemaskinen blir stående mellom dusjkabinett og vegg.

Er det flere som har det ca som dette, og som har noen alternative løsninger å dele med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere montere en hylle på veggen over stellebordet?

Skrevet

hm, det vet jeg ikke ... Det er fliser, men det går kanskje likevel?! Isåfall hadde jo det løst en del problemer :)

Skrevet

Så heldig du er som skal flytte i hus;) i påvente av lottogevinst bor vi i en liten leilighet med knøttlite bad. Løsningen her var å kjøpe et stellebord med veggfeste som man skrur fast i veggen og feller ned ved bruk. vi har det over toalettet, det eneste stedet det var plass på badet. når det ikke er ibruk, feller vi det opp og voila; kan vi gå på do! Poenget mitt er at dette kan jo festes til veggen et sted på badet nærmere håndvasken;) Det går fint an å borre i veggen, du må ha riktig bor og bruke sånne fargede plast-dingser i hullene før du skrur i skruene (ikke helt lett å forstå, kanskje?)

Skrevet

Vi bor også en liten leilighet med 1,5 kvm stort bad... Der har vi dusj, vaskemaskin (smal med toppåpning og uegnet som stelleplass), skap, vask og do... Vi valgte å ha rull-utstellebord. Det har hjul, badebalje oppi (for liten etter 3 mnd., men likevel) og flere hyller og rom til å oppbevare stellestasj oppi. Vi har det stående i dusjen (har ikke dusjkabinett, det er det ikke plass til) ruller vi det ut når vi skal dusje eller hun skal bade i balja si... Litt krøkkete, så vi håper muligheter for større leilighet utpå høsten en gang :)

Skrevet

Jeg våter kluter med babyen på armen før jeg legger henne ned på stellebordet ;) ikke så altfor komplisert hehe..

Skrevet

bruke våtservietter ved avføring kanskje? Så våter du en klut før du legger ungen på stelleplassen.

Evt legge stellematta på gulvet når du skal ha en skikkelig vask av ungen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...