Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Bendik? TROR jeg liker det veldig godt hehe.. og min vennine har veldig lyst og kalle sin eventuelle kommende sønn Bendik som jeg da bla. foreslo. (Tusen takk vannmann:) Hvis det er jente blir det Hedvig eller Johanne:-)

Hva synes dere om Bendik? Tøft, Stygt, Harry, stødig...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Bendik er koselig jeg, og i alle fall ikke harry. Men leste et annet innlegg her der flere assosierte endelsen -dik med dick, og derfor ikke likte navnet.

Skrevet

Jeg synes også Bendik er et koselig navn : )

Og Hedvig og Johanne er forøvrig to av mine absolutte favoritter!

Skrevet

Bendik er et koselig navn synes jeg. Johanne er greit, kanskje litt tungt.

Hedvig er ikke pent.

Skrevet

Jeg synes Bendik er både stygt og harry. Ville ikke valgt det navnet.

Skrevet

BenDIK er ikke fint, -di©k endelsen er bare uheldig. Synes ikke navnet er noe fint.

Hedvig er stygt og maskulint, Johanne er vakkert.

Skrevet

Bendik er pent det :) Men må absolutt skrives BenDIK. Ikke Ben-DiCK. :P hehe xD Johanne er pent, liker bedre Johanna. Hedvig er grusomt! ..

Skrevet

jeg synes Bendik er fint jeg ! ( de som snakker om dick, får finne seg noe annet å tenke på. For lenge siden sist kanskje hehehe)

Liker Johanne veldig godt ;-)

Lykke til med valget !

Skrevet

Hei igjen og takk for svar!

Nå er det ikke jeg som er gravid men en god vennine av meg. Hjelper henne litt med gode navneforslag, som hun viderformidler til sin mann:) Hun spurte meg om William eller Johan passet til Olivia... jeg sa at det synes jeg:) Hva tenker dere?? Hvis det er jente blir hun mest sannsynlig hetende Hedvig.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...