Gå til innhold

jeg bet. gjerne mye for..

Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hartan skater..

Har egentlig aldri sett at noen har diskutert denne vogna her inne, men den er virkelig undervurdert..hadde den til 2 mann å det var en super vogn..hadde vel vært gjennom hele barnevogn jungelen med nr 1 uten å bli fornøyd.. en venninne av meg fikk barn 6 mnd før jeg fikk nr2 hun kjøpte seg hartan skater, å jeg ble helfrelst etter å ha trillet den..

Den har alt du krever av en vogn..gå å prøv den på barnevognhuset eller søk på nettet for katalog på rudo.no..

Lykke til

Den har vel ikke lufthjul?? (hvis ikke d er nytt nå isåfall) Jeg hadde den som 4hjuling og den var helt ok, men syns den var vel liten for da datteren min var 1,5 år fyllte hun hele sportsdelen og da solgte vi den.

Et barn i bhg der jeg jobbet hadde 3hjulingen og den syns jeg var ustyrlig å trille, den svingte liksom dit den ville selv.. men kan jo være lurt å teste ut i butikken selv, kanskje de helt nye er bedre på d;o)

Quinny passer egentlig disse kriteriene, men er delte meninger om vognen.. Jeg har hatt den gamle typen freestyle 3xl (04mod) og var veldig fornøyd me den( ikke vendbar sportsdel og hjulet roterte ikke helt rundt, dette er forandret på de nyere vognene), men vet ikke om den nye typen er dårligere på noe vis for den har jeg ikke prøvd!

Kanskje best å teste selv, for smaken er som baken;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...