Gå til innhold

UL i morra,noen som er gode på tippe???

Anbefalte innlegg

Hei..

Noen som har en feeling? Jeg fikk en jente for 12 år siden da hadde jeg mye rare plager,denne gangen har jeg bare hatt småplager,eneste som er likt er at jeg ikke fått mage snakke om enda,er uke 19+noen dager.

Var uvel mange uker men ikke nok spy mye bare 5-6 ganger i begynnelsen,men vært trøtt hele tiden.. nesten ikke lagt på meg heller...

noen som feeels noe?

Fortsetter under...

Har du sjekket den kinesiske kalenderen her inne? Den stemmer rimelig bra. Du må ta utgangspunkt i mnd du ble gravid og hvor gammel du er når barnet blir født. Så står det på siden prosent sjanse for kjønnet. Stemt med alle jeg kjenner :-)

Tror det opereres med 2 forskjellige kalendere der ute men det er bare den ene som er riktig.

Lykke til!

Jeg blir 36 den 23 denne mnd jeg da så gammel,den på china gold sa jente på datteren og sier gutt nå,men det er jo noen som føler rett bare.... hihi klarer ikke føle noe jeg da..

Sitter her med kaffe koppen venter på at klokka skal gå så jeg kan hente datteren så vi kan reise med banene og etter UL gå kose oss om alt er bra...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...