Gå til innhold

Jeg trrenger noen gode tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det TRAVELT med å skaffe meg en reisetrille. Men jeg aner ikke hvilken jeg skal gå for.

Må være god å sove i.

Må være så god som mulig å trille på brostein.

Må ha kallesje.

Kan noen være så snill å hjelpe meg???

Tusen takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du bestemt deg for om du vil ha 3 eller 4 hjul? Jeg vil hvertfall anbefale deg lufthjul til brostein!!

Skrevet

Kommer an på hvilken str. det må være på den, om den må være veldig liten sammenlagt eller om den kan ha litt str.

Når det gjelder litt større triller med store hjul som fungerer bra på f.eks brostein vet jeg at easywalker (egentlig både sky og classic, mens sky er mer sportsvogn, classic er mer en trille) er det en del som bruker som reisevogn, den kan du også få reisebag til. Har også lest flere som bruker triller av typen teutonia timmy (full liggestilling), emmaljunga scooter og brio race (begge disse har kun hvilestilling) som reisevogn. Men alle disse har understell som jeg ser for meg lettere kan ta skade av flyreiser enn de mindre paraplytrilletypene.

GÅr du for en liten paraplytrille skal den nyeste tfk buggster s ha fått forholdsvis god demping på hjulene, har også en god sovestilling + blir ikke så veldig stor sammenlagt.

Peg perego pliko og maclaren techno xt eller xrl er vel de klassiske reisetrillene som får mest skryt. Maclaren er den letteste og minste av dem.

Lurer på om også bugaboo bee har litt demping på hjulene, men det er jeg ikke helt sikker på. Fordelen med den er at den er vendbar.

Felles for alle disse fire siste er at de er triller som jo har små hjul, og ikke verdens beste demping så litt risting blir det jo på brostein. SÅ da blir det egentlig en avveiing av hvor viktig det er å unngå litt risting og hvor viktig det er at vognen blir minst og lettest mulig =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...