Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har kjøpt det til lillegutt i dag, og lurer på om dere gir det på natten også?? Blir jo litt styr og stå opp å hente flasken fra kjøleskapet siden den skal stå kaldt når jeg skal amme han om natten i svime.. hehe Og funket den på deres barn?? er spent og håper han slipper de mage smertene.
husmus &2 Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Vi brukte den til noen få måltider et par dager. Han var aldri ekstremt plaget så følte det var mer for å gi han litt fred. Hadde ikke spesielt lyst til å gi han så mye siden det det litt forskning rundt det som tilsier at langvarig bruk kan, KAN, være skadelig. MEN, det funket som bare det, og jeg ville absolutt brukt det igjen ved behov, det er vel kun langvarig bruk som ikke er anbefalt. Jeg hadde den i kjøleskapet så jeg kan ikke helt hjelpe deg der dessverre.
*Lille Persille" Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Vi ga Minifom en god stund ettersom vi var veldig plaget med luft i magen, det fungerte veldig bra men måtte gi det til hvert eneste måltid. Hvis jeg glemte det en gang fikk hun vondt. Tror du må gi det hvert gang altså. Vi hadde aldri flasken i kjøleskapet så jeg tror ikke det er så farlig med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå