Gå til innhold

hjeelp, celleforandringer og forstadier til livmorhalskreft

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk brev om d fra legen, må inn og ta vevsprøve.. har lest en del om d og d var vist ikke farlig så lenge d blei oppdaga tidlig og blir behandlet. men er d noen som veit om d kan ha noe med barnløsheten og gjøre??

blir takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du, har tatt sånn vevsprøve. ble så bekymret at jeg ringte kreftforeningen. de fortalte at som regel går det grreit med å bli gravid igjen, men noen ganger kan det ta lenger tid enn planlagt fordi man må i verste fall fjerne en mikroskopisk bit av livmoren. har snakket med leger om dette og det er visst ikke uvanlig. for min del gikk det greit. for din del så håper jeg det er i en tidlig fase for da er det lettere og gjøre noe med det. Og husk at cellene i livmoren er de som bruker lengst tid med å fornye seg og det er fint :) lykke til og håper det går bra, kjenner til fortvilelsen :)

lillehare

Skrevet

hei. takk for svar. må si jeg synes d er skummelt ja. får håpe d går greit...

Skrevet

Hei ny83!

Jeg ble konisert pga celleforandringer i februar 2007, og det gikk kjempefint!!

Om det har noen innvirkning på prøvingen vet jeg ikke, men alle sier at det ikke skal ha det... Vi er i vår 10 pp nå og håper på spire snart...

Om du lurer på mer om celleforandringer og/eller koniseringen kan du gjerne sende meg en pm... :) Lykke til!

Skrevet

hei ny 83. Dette går fint, tenk positivt. Som sagt, hvis det er tidlig i prosessen så er det mulighet for at det går ganske bra!. Husk også at dersom "materialet" prøven ble tatt på (pinne eller glass) fikk fingeravtrykk, smuss etc så kan det hende at det påvirker prøven, det har skjedd nemlig men en jeg kjenner! ikke fortvil, ta det med ro og vent på svarene. kan ikke tenke meg at du blir barnløs av dette. har hørt så mange erfaringer fra venner etc som blir gravide under de merkeligste omstendigheter! skriv på bloggen når du har fått mer svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...