Lilletrille,<3 Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Skjønner at du har en del å gjøre. men håper at hvis du har tid, om du kan se på meg:) Lurer på om du ser graviditet på meg? Evt når? Om du ser andre ting, gjerne si ifra;) født:240288 Takk!
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Kan ikke se gravidtet nå,men kan om et år?? Da får jeg opp ei lita prinsesse..Ønsker du deg sårt ei jente?? Ellers fikk jeg opp dette : Dette kortet viser en person som bærer tungt. Ofte kan denne personen undertrykke følelser, ta på seg for mange byrder, ha for tungt arbeid eller rett og slett slite med ryggsmerter. Personen er alene med sin bør, det er ingen som kan hjelpe. Min erfaring er at personer som får opp dette kortet ofte er personer som ikke melder i fra at nok er nok. De sliter seg ut, uten at de slår i bordet og krever hjelp. Andre stoler ikke nok på at andre kan gjøre jobben og tar alt ansvar selv. Noen undertrykker følelser og dette resulterer i myalgi og vonde muskler på grunn av innestengte følelser. Kortet ber deg snakke ut, delegere oppgaver, ikke slite deg ut og hvis du sliter med ryggsmerter er det mer psykisk smerte enn fysisk årsak. Vurder din reelle situasjon er kortets beskjed. Mens fem mynter ikke har et spor av nestekjærlighet i seg, så har dette kortet nestekjærligheten i seg. Dette kortet gir til de trengende. Det kan være at du får hjelp av en person, eller at du selv er den som hjelper. Personen som gir er en person som har overflod, det ser man på klærne. De som tar i mot hjelpen, de er i nød. Vekten han holder i hånden er symbolet på rettferd. Dette er en person som vet det er rett å dele! Jeg har også sett dette kortet komme inn i et legg der vedkommende har vært nødt til å leve på ”almisser”, men heldigvis er dette – som regel – et positivt kort, der man mottar eller gir av et rettferdig hjerte og av en omsorgsfullhet, samt av sin overflod. er en kvinne (eller en mann) med mye empati i seg. Man ser hennes gule drakt og den gule fargen er fargen for empati. Hun holder solsikken i sin venstre hånd og staven i den høyre. Hun har handlekraften til å fornye, slik staven i høyre hånd viser, hun har også tid til å beundre solsikkens skjønnhet. Personer som representeres ved dette kortet er både handlekraftige og omsorgsfulle. Denne dronningen har oversikt, man ser at hun sitter høyere enn fjellene på hennes venstre side, det er ingenting som hindrer hennes utsikt, annet enn det hun selv vil fokusere på, som solsikken. Løvenes pryder på sidene og ryggen på hennes trone, men fremfor tronen sitter en svart, liten katt. Det er noe menneskelig ved denne dronningen. Hun pynter kronen sin med friske, grønne skudd, hun har en katt fremfor tronen. Her er det ikke nødvendig med ”pomp og prakt”. Hun er dronning og dette vet hun, så hun trenger ikke pryde seg med gull, ville dyr eller edle steiner. Mennesker som representeres ved dette kortet er enkle, jordnære og handlekraftige. De strør ikke rundt seg med store ord, de handler. Slik dronningen har festet sin kappe med en hjerteformet nål, slik viser disse menneskene sitt hjertelag på en praktisk og enkel måte. Den svarte katten kan være husdyret eller hennes symbol på at hun behersker magi og magien ligger i omsorgen som ligger i henne Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå