Gå til innhold

Neutral Baby - Good or bad??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har prøvd neutral sine babyprodukter?? Har tvillinger på 4 mnd og vil gjerne ha produkter som tar godt vare på huden deres..

Noen som har erfaringer med disse produktene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, har litt begge deler av erfaringer egentlig.. IKKE kjøp babyoljen, den lukter harsk tran og er bare motbydelig... Våtserviettene har vi i stellebagen, de er jo helt greie. Hjemme bruker vi bare Mesoft og vann..

Boblebadeskummet tørker ut huden synes jeg.. Zinksalva er ikke god, den blir fort kornete og hjelper ikke i det hele tatt.

Skrevet

Må si meg enig med sinksalven, den er kornete, og jeg syns ikke den er like bra som natusan sin. natusan tar det røde m engang.

Vi har neutral bad i badekaret i blandt, ikke opplevd noe der, men mener å huske at den baby oljen ikke er no go :)

Ellers har vi brukt aco.. kjøpt på apoteket.

Babyolje, shampo og såpe.... Fornøyd m den.

Forskjellig fra barn til barn.

Vi fikk natusan top2toe shampoo og såpe, har brukt det iblandt, funker fint det og. Men den er jo parfymert.

Skrevet

Har egentlig ganske dårlig erfaring. Den flytende badesåpen var genial til å få vekk bæsjeflekker fra klærne da vi var på ferie. Sånne hyggelige gule mm-bæsjflekker. Vi brukte den aldri til å bade i etter det, nei...

Skrevet

Jeg bruker neutral babyolje og den er helt grei. Mulig jeg prøver noe annet når flasken er ferdig. Prøvde også Aco, men den luktet så ekkelt at jeg måtte bade småtten igjen!

Våtserviettene er også helt greie.

Skrevet

natusan har kommet med ny, uparfymert serie nå!

Vi bruker forøvrig uparfymert badeolje og shampoo fra coop, veldig fornøyd med den.

Når det gjelder sinksalve, så har jeg faktisk bare brukt det 1-2 ganger - og jeg har 2 barn på 1 år og 3 år! Bruker stellesalven til SebaMed, den er knallgod, og den lar huden puste, noe sinksalve ikke gjør. Testet faktisk stellesalven på ene hælen min, fordi huden var sprukket, og den hjalp utrolig godt. Anbefales :)

Skrevet

Lille vår får veldig utslett av Neutral badesåpen og shampooen. Har ikke prøvd noen av de andre produktene derfra og kommer nok ikke til å gjøre det heller

Skrevet

Prøvde shampoen da vi fikk den i en eller annen babypakke og hodebunnen hans ble tørr og flasset hver gang. Så sluttet med den og gikk over til ett annet merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...