Lykkelig med Maiken Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 E helt ny og vi skal snart begynne med ivf, venter på at søknaden skal bli ferdig behandlet. Men lurer på de tre uken jeg skal ta hormon nesesprayen, er det da meningen at det skal øke sjansen for å bli gravid.. Sånn at de tre uken burde jeg være hjemme å ha sex. Jeg spørr på grunn av at jeg kanskje får muligheten å reise bort på kurs i 2 uker å kanskje må jeg si nei til det.
akicha Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Hei! Såvidt jeg har skjønt så skal sprayen sette syklusen din ut av spill, slik at du ikke har naturlig eggløsning. Det vil si at du ikke kan bli gravid mens du går på spray. Faktisk så er det sånn, at man IKKE skal være gravid når man bruker den. Så det er bare å reise bort hvis det ikke kommer i konflikt med oppfølging fra klinikken. Et annet spørsmål er jo hvordan du vil reagere på sprayen. Enkelte får ingen bivirkninger i det hele tatt, mens andre får nokså kraftige. Så det er jo også en faktor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå