Gå til innhold

Hvorfor stinker det alltid tørrfisk og dritt hos folk med katt? Og hvorfor er hundeeiere alltid noen uhygeniske sjusker som må skryte og dille med den siklende og stinkende hunden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har man barn burde man hatt vett nok til å la disse skapningene få fred på de evige jaktmarker og konsentrert seg om å følge opp barna. Jeg synes det er direkte kvalm å se hunder og katter drive med ballevask, skrittvask og rompevask når jeg er på besøk hos de som har slike dyr inne. Ungene lukter dyr, hundehår og katthår ligger som tette pelsdotter på de stakkars barna når de popper opp på barnehhage og skole. Æsj. blir bare dårlig at det finnes uansvarlige foreldre.

Fortsetter under...

Skrevet

tørrfisklukten du sikter til er nok heller kattens kronisk dårlige ånde. den er kjøtteter vettu så proteinene legger seg mellom tennene og skaper svovelgasser. katter er mye inne nå på vintern og du kan banne på at hver kubikkcentimeter med luft i hele huset til katteieren har sirkulert gjennom kjeften til det firbeinte kreket minst én gang i løpet av dagen. best å ligge unna kattehjem med andre ord.

Skrevet

Skal vi se, ingen av mine katter har baller. Og ikke vasker de "det området" med publikum heller... Katter er faktisk ganske diskrete dyr!

Det ligger heller ikke kattehår i tette dotter noen plass verken på ungene eller i huset. Vi har støvsuger, vaskehjelp osv. Man trenger ikke være uhygiensik for å ha kjæledyr.

I tillegg lærer barna ansvar, gode verdier, omtanke og omsorg av å ha kjæledyr. De lærer også hvordan feks hunder (for de som har deT) oppfører seg,hva man skal og ikke skal gjøre og de har ikke foreldre som skremmer vannet av dem med propaganda om dyrene. Sett slikt, kan jo faktisk komme noe godt ut av det gitt. Usjda...

Og du, Kjøttpølsa, du kan likegreit signere med nick. Du og "klanen" dine r ganske gjennomsiktige. (grunnen til at jeg sier det er at dersom dette ikke er deg er det en av dine "venner" her inne) som har skrevet dette.

Skrevet

HI kan da umulig være en mann, en mann ville vel aldri reagert på katters måter å utføre sin personlige hygiene på? hvertfall ikke en mann som mer eller mindre diskret har brukt kallenavnet på sitt eget kjønnsorgan som nick??

Skrevet

Jeg elsker lukten av katt og katteånde!:-) Kunne ikke tenkt meg et liv uten katt.

Skrevet

Kødder du med meg!? dette mener du virkelig ikke... det er så klart en ærlig mening at du ikke liker katt og hund eller dyr generelt... men du kan da ikke si at foreldre som har dyr er unasvalige foreldre, da har du jaggu meg ikke mye sosial inteligens!

Annonse

Skrevet

Da er det nok en venn lille venn:-,)

Men derimot spår jeg deg. For du er nok de som har minst ti katter og snakker til de som det skulle vært din elsker. Stryker de og pakker de inn med lue og sokker før de får ut.:-,)I tillegg dekker du nok bordet med kattemåltid sammens med deg slik at dere skal få kvalitetstid sammen:-,)

Skrevet

så klart jeg mener at foreldre med dyr er uansvarlige. Ungene blir mobbet pga lukt og hår.

Hi.

Skrevet

Veeel, vi har bare en pus, han er så sjalu av seg skjønner du, pølsa. Klær vil han ikke ha på seg! Han får gå hvor han vil og sover i sengene våre, men har sitt eget matsted. Har tilgang på både tørrmat og bløtmat til alle døgnets tider, og blir behandlet med stooor respekt. Han er sønnen min. Blir koset med hele tiden.

Skrevet

Det som irriterer mest er at slike folk som absolutt skal ha skitne dyr i hus ikke enser at hele huset lukter jævlig. Våt hund stinker kubæsj og kattelukt er bare helt for jævlig. Hvor er barneværnet? Stakkars unger som absolutt må lide for at syke foreldre skal ha dyr.

Skrevet

ha ha ha for et morsomt innlegg!

Du kan jo komme på besøk til meg, her lukter det ikke tørrfisk hvertfall.. -Og jeg støvsuger hver dag!

Hva slags venner er det du har som har det sånn??

Skrevet

tshhh.. lukta henger i gardiner, tepper, sengeklær, barneklær og vegger. De som har dyr legger ikke merke til dette, men jeg med min fine nese for ekle lukter merker dette allerede på utsiden av huset. At du støvsuger hver dag betyr bare at det stinker tåfis og sur gammel katte fra støvsugeren din. Kjenner dette på flere meter. Forstår folk som knærter disse skapningene ganske så godt.

Annonse

Skrevet

Har du trena hardt eller for å utvikle fin nese for dritt lukt, eller er du bare født så heldig at dritt lukt siver din vei?

Skrevet

Haha! Artig innlegg!

Ikke vits å svare, de skriver KUN for å provosere ;)

I love my dog <3

Skrevet

Skal ikke uttale meg om hunder, men vi har to katter. Det lukter verken av dem eller ånden deres. Kanskje det er fodi vi gir dem ordentlig kattemat, med tørrfor fra dyrebutikken og vann. Våtfor er "helgekos", og fisk får de kanskje 3-4 ganker i året. Katter er meget renslige dyr.

Skrevet

hmmm.. mamma og pappa har BÅDE hund og katt..

Og der lukter det ingenting..

Kanskje luktene nøytraliserer hverandre?

Skrevet

Hmmm...

Hvorfor stinker det alltid sursøt møkklukt hjemme hos folk med unger?

Og hvorfor må foreldre alltid skryte så jævlig av de stinkende og siklende unga sine ute på tur?

Skrevet

Kan tenkes at det er ammende mødre som lukter surt da. Kanskje et stempel på puppen med best innen en viss dato hadde gjort susen? Til de som forsvarer de stinkende dyra sine lengre her oppe. At dere ikke kjenner noe forstår jeg godt. Det er lukter som preller av når en lever med luktene. Samme hos de som røyker inne også. Faen blir så irritert. "Hos oss med 2 stykk katter lukter det ikke tørrfisk eller dritt". Lissom det ja. Det lukter. stinker og er plagsomt. Har en jente i barnehagen hos skrulla mi som alltid lukter katte og surfisk. Den sjuskete mora enser ikke dette engang. Sånn er det alltid med dyeeiere. de driter i oss andre. Katteruker i blomsterbed, på plen i sandkasser osv. Hunder som pisser ned dekkene på bilen, stolpene ved inngangen og avslutter seanseen med å sitte i "hockeystil" der en meterlang kabel blir liggende som et makabert byggverk på fortauet utenfor der jeg bor. Og en typisk eier som lateer som at dette er en annen sin hunds verk.

Hi.

Skrevet

Kan ikke helt kjenne meg igjen i overskriften altså, men mange gjør kanskje d.

Har både hund og katt. Det blir selvfølgelig pels liggende etter disse dyra, men jeg klarer ikke hundehår og må støvsuge 1-2 ganger dagen.

Kjenner ikke til tørrfisk og drittlukta som du hentyder til heller, katter er forøvrig veldig renslige dyr og vasker seg ofte. Hunden derimot, vasker vi 1 gang i uken pga husstøvmiddallergi hos hunden, så ikke mye drittlukt fra han heller.

Har vaskedame 1 g i uken, så her er det rent og lukter ikke dritt ihverfall.

Ikke diller og daller vi med disse dyra heller.......

Skrevet

Hjelper ikke å støvsuge håra når det stinker av dyret!

Signerer hi her.

Skrevet

Sånne som deg HI irriterer meg. Jeg har en puddel og 2 katter. ingen lukt og ingen dritt her hjemme. At du hater dyr betyr ikke at vi andre gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...