Gå til innhold

Hvis vi får jente skal hun hete Marielle....det er sååå vakkert syntes jeg...Men guttenavn da? Er helt lost der jeg. Noen forslag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi vet ikke om det er jente eller gutt som snart skal komme til verden:) Blir det jente skal hun hete Hanna. Og blir det gutt skal han hete Sebastian :)

Jeg synes Marielle passer best på en makrell, men det kan ha sammenheng med at jeg engang hadde en makrell som het nettopp Mariell.

Leon er harry og lite pent, synes jeg. Ask er litt tøft, samme med Birk. Hva med Balder? Eller Bjørn? Eller Brage? Eller Linus?

Hanna og Sebastian er pene navn. Marielle er også nydelig, synes jeg :-) Kunne absolutt brukt alle selv.

Sebastian

Kasper

Jesper

Tobias

Jonathan

Nicholas

Simon

Michael

Maximillian

Alexander

Leander

Liam

William

Andreas

Jonas

Mathias

Lucas

Olivier

Noah

Nathaniel

Leon er også ganske fint, men synes allikevel det er et ''løvenavn''. Ask og Birk er direkte stygge.

Annonse

Marielle er veldig fint.

Liker Ask veldig godt, men syns ikke det passer til Marielle. leon er også fint og passer godt til Maielle. Liker ikke Birk.

Andre forslag:

Teo:)

Isak

Luka

Liam

William

Nataniel

Jonatan

Jesper

Noah

Tobias

Ludvig

Kasper

Oskar

Max

Synes Marielle er litt småharry men... Ask og Birk er i en helt annen genre, men Leon passer mer. Navn i same stil er:

Dennis

Daniel

Adrian

Sander

Nicolay

Gjest Nordavind fra sør

Det er jo ikke slik at jeg skal ha tvillinger å bruke to navn. Slik at det trenger jo ikke akkurat passe. At jeg syntes Marielle var veldig fint hadde jeg bare så lyst til å dele med verden. Det var jo bare dumt, siden folk måtte kommentere det negativt, selv om det bare er helt uinteressant i denne sammenheng...Å si at navn er direkte stygge, syntes jeg er helt tragisk sagt. Man burde være såpass oppegående som voksene mennesker at man vet hvordan man skal velge sine ord. Og si man ikke liker diverse navn eller syntes det ikke er helt etter sin smak er jo en annen ting...Ellers vil jeg takke dere som kom med kjempefine forslag:) Tusen hjertelig...dere er snille...Syntes Tobias var veldig fint:)

Tror vi har litt samme smak, liker også Marielle. Ask, Birk og Leon er kjempefine guttenavn!

Min nr. 2 heter forresten Tobias;-)))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...