Gå til innhold

Jeg blir snart gaaaal!! What to do???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita ei på 3 mnd som gråter og gråter og gråter og gråter hvis vi ikke går rundt med henne. Det er ikke godt nok at vi har henne på fanget, vi må GÅ. Hun ligger alene på matta kanskje 1/2 time iløpet av hele dagen! Hun gråter og er helt krakilsk. Hva i alle dager skal vi gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres akkuart ut som min lille jente..Hun gråter ikke hele tiden,men vi går veldig mye med henne. Hun greier ikke å finne søvnen selv og da går vi iallefall mye...

Øver hver dag på å ligge med babygymmen alene,og det har kommet seg litt..hun liker å ligge på magen,så det gjør vi mye.

Vet ikke hvorfor min lille må gåes så mye med egentlig...ser på misunnelse på venniner med babyer som legger de på matten og de leker og sovner og koser seg,mens jeg går og går og går....

håper at dette blir bedre...så sorry..var vel ikke til noe hjelp egentlig...kanskje greit å vite at det ikke er alle babyer som kan ligge på gulvet i timesvis å underholde seg selv....

Skrevet

Hva med vippestol?

Har du sjekket henne for KISS eller kolikk? Det kan være det som er galt.

Hvis vår gutt er litt sutrete, så setter vi han i bilsetet. Der sitter han og vipper på stuegulvet, også sovner han.

Skrevet

Dra til nærmeste leketøysbutikk..Gå til FISHER PRICE hyllen for små babyer..

Der ligger noe som heter: BABY SWADDELING BLANKET

Dette er et teppe du pakker babyen inn i så den ligger helt fast med alt untatt hodet.

De gir de små trygghet å varme å de ligger på den måten de gjorde inne i magen.

Du kan også kjøpe Baby Bjørn Bæresele...

Skrevet

Først: sjekk om babyen har kiss/kidd eller kolikk !

Så etterpå: skaff deg bæretøy!!

Skrevet

Får datteren din nok mat? Jeg hadde samme problem og fant ut at min datter ikke fikk i seg nok. Det fant jeg ut da jeg var på helsestasjonen og veide henne. Hun gråt også hele tiden. Jeg hadde tydeligvis ikke så næringsrik melk, eller også litt lite melk...

Og som hun over her skriver: skaff deg sjal. Da slipper du å bli helt utslitt i armer, skuldre og rygg. Jeg er så utrolig lei meg for at jeg ikke oppdaget bæretøy før nå (min er 8 mnd). Skulle så gjerne hatt det da min datter var på din alder.

Også er det fler over her som nevner kiropraktor og kiss.

Lykke til ihvertfall. Jeg føler med deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...