Gå til innhold

flere som IKKE er klar for nestemann??

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler jeg har en stor baby enda..................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke klar for en til heller...men nå har jeg jo en på 2.5 år og en på 9 mnd. ..føler jeg har nok å gjøre no..:)

Skrevet

Har en på to år og ei på 3 mnd. Er ikke klar for nr 3.

Skrevet

sønnen min er 2,2 mn og føler meg ikke klar for en til. har ikke fått mensen så er livsredd (; (;

Skrevet

Yes indeed,tror ikke det blir noen nestemann på meg.. Eldste er 2 år,yngste er 8 mnd.

Skrevet

Jeg er IKKE klar. Blir veldig nervøs hver gang mensen er litt forsinka.... Men jeg håper jeg blir klar en gang i framtiden : )

Skrevet

Jeg er ikke klar for flere. Har en som blir 3 år i april og ei på 6 mnd, så det holder i massevis. Skal ikke ha flere seinere heller.

Skrevet

IKKE klar her heller ... har en datter på snart 3 år. Men er for tiden student så kan jo være derfor jeg ikke føler meg klar

Skrevet

ikke klar jeg heller, har en på 3, vi lurer på om vi skal starte å prøve til våren, men jeg får mindre og mindre lyst... og ALLE maser, i barnehagen har alle de jevnaldrende blitt storesøsken og både foreldre og barnehageansatte spør om "ikke vi skal igang" snart,eller om jeg er gravid, besteforeldre hinter noe jævlig, og på jobben greide ei hurpe og starte et rykte. har lagt på meg en del... jævlig kult å avkrefte det liksom, men gøy å si det rett ut "nei, ække gravid, bare FEIT!" da klappa folk igjen kjeften gitt hehehe. jeg trivdes ikke med å være gravid, trivdes ikke med babyperioden, var bare sliten og syk hele tiden, først nå fra han var 2 har jeg virkelig kost meg, er ikke en babyperson kanskje? vi får se, beklager syteinnlegget...

Skrevet

IKKE klar for flere..... Mannen min har to fra før, og jenta vår på snart tre er jobb nok. Dessuten driver jeg enkeltmannsforetak, har ikke råd til sånn spesialforsikring, og får dermed så godt som INGEN penger hvis jeg må ha fødselspermisjon.... Nei, et barn til ville rett og slett vært kroken på døren for alt jeg har jobbet for.

Ellers kunne jeg gjerne gjort det igjen, vært gravid, født, ammet... Men så er det de 17 årene etter det ;)

Utrolig irriterende med besteforeldre (spesielt svigermor!) som spør om ikke det "kribler" når andre familiemedlemmer skifter bleier og ammer sine nyfødte barn! Grrrr!

Og så er det trist for mine foreldre som bare har ett barnebarn. Min søster har INGEN planer om barn (eller mann) i overskuelig fremtid, så da er jeg eneste håp. Men, hallo? Kan jo ikke bli gravid bare for at det skal bli flere barnebarn i familien heller!

Skrevet

anonym 23:46 du trenger ikke lenger spesialforsikring

Skrevet

Å nei nei. NO more baby.jeg er fornøyd og lykkelig med bare et barn. har behov for masse tid for meg selv.

Skrevet

Nei, jeg er hvertfall ikke klar for nestemann. Føler hun nesten trenger meg mer nå enn da hun var baby, er hvertfall mer utfordrene å oppdra et barn enn å dulle med en baby.

Men veldig givene når man ser at høster frukter av arbeidet sitt.

De er søte og da de små, når de skal spise drue med skje eller leker den offisielle løpeleken.

Skrevet

har en som ble 2 år i januar, og en som er 8 uker.. så er ikke klar for nestemann.. hehe.. ;) blir nok bare disse to ;)

Skrevet

nei kan ikke si jeg er det:))

de er

11 år

8 år

4 år

2 år

16 mnd..:))

han på 4 vil jeg skal få 2 til,tvillinger!! "som tante har", sier han.. tror ikke det gitt,hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...