Gjest Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 ...å man bare må innse at man må trene for å få den mindre? Er 7 uker siden fødsel nå, å jeg har fremdeles en fin liten "babymage"
Frøken Freken Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Og jeg som hadde tenkt å lage tråden "Når BEGYNNER magen å krympe av seg selv?" Snuppelure er 5 måneder.
NrToKomIJuli Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 hehe.... jeg slutter meg til deg. Og min er sju mnd ... ugh! :-D
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Hurra... Jeg HADDE ihvertfall ett håp om å slippe å trene for å få den bort. Men håpet tok dere raskt livet av.
husmus &2 Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har krøpet til korset jeg og begynt å trene. Ikke et sekund for sent, eller var det for tidlig? Jeg blir alltid i godt humør når spesialister minner meg om at jeg har jo akkurat født, så jeg skal ikke ta det så tungt at jeg fortsatt ser ut som jeg er i 7 mnd. Det hjelper å stille seg bak snertne blondiner på tredemøllen for å få opp motivasjonen.
AO3 Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Det tar tid, vet du! Jeg skal ikke påstå at min mage er helt flat, fire mnd etter fødsel, men jeg ser helt klart at den fremdeles krymper. Selv om jeg propper meg full av sjokolade hver dag, og den eneste trimmen jeg får, er daglige trilleturer... Ok, trilling er fin trim det, da.
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Wee, så bra å høre Nå ble jeg glad! For skal jeg være ærlig er det heller tvilsomt jeg noen gang kommer til å sette bena på ett treningsstudio - holder meg til trilleturer, jeg
FrøkenJ Skrevet 11. februar 2009 #9 Skrevet 11. februar 2009 Lurer også på dette. Snuppa er 3,5 mnd og jeg begynte å trene 3-4 ganger i uka når hun var 6 uker...ikke akkurat babymage,men ikke akkurat slik den var (ikke det at jeg forventer å få tilbake magen da men).... Hadde trodd at magen liksom skulle trekke seg litt mer sammen...vel vel...får vel bare fortsette med trening og håpe at det ser lit bedre ut når bikinisesongen begynner...
LadyBlackJack Skrevet 11. februar 2009 #10 Skrevet 11. februar 2009 Jeg begynte å trene en av de første dagene i januar. (Jepp nyttårsforsett! ) Magen har kommet seg betraktelig siste tiden, men jeg merker liksom at magen er blitt hard og muskuløs inni,med masse fett utnpå. Så under alt fettet har jeg en dritfin mage altså. hehe Men fettet krymper det også. Er bare til å innse, de aller fleste av oss må jobber hardt for å få en fin flat mage. Trener 4-5 ganger i uken. Men det går helt greit nå, er bitt av basillen og digger å trene. Veldig rart,har vært støttemedlem på sats opptil flere ganger, men denne gangen går treningen som smurt. Trengte vel egentlig bare den rette motivasjonen. (Les: en kriserammet mage)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå