Gjest Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hvor vanlig er Ingrid? Og passer det til storesøster Christiane?
Synnøve_Solbakken Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Ingrid er vel sånn passe vanlig, du kan sjekke både på lands- og fylkesbasis hvor mye det er brukt på www.ssb.no/navn Jeg liker godt Ingrid, syns det er tidløst og pent. Det er vel ikke perfect match til Christiane, men de går helt greit sammen
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Har 3 venninner som heter Ingrid, alle med navn bak. Jeg synes navnet er kjempefint, spesielt i kombinasjon med andre navn.
prebs Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Ingrid er veldig vanlig, ja, men det er kjempefint! Men synes kanskje ikke det var supert sammen med Christiane, men det ble ikke full skjær heller.
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Om det passer eller ikke er vel uansett ikke så viktig, står jo helt fint til hverandre stilmessig. Hun ene Christiane jeg kjenner heter faktisk Ingrid Christiane, det er ganske fint.
År og dag Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Ingrid er et veldig fint navn, men ganske mye brukt nå. Går greit til Christiane, men enig at det ikke passer perfekt. Men begge navnene er fine, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå