Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Del Skrevet 11. februar 2009 Hei Jeg har ikke barn selv men håper at det kan ordne seg for meg en dag også men jeg har mange rundt meg som har barn i alle aldre. Og jeg er heldig og får låne:) de når jeg har lyst. Og det er som regel meg som spretter opp når vi er hos noen med barn når de gråter osv. Jeg er veldig veldig glad i barn. men jeg merker at jeg blir veldig sliten av å passe barn. de små må man ofte bære på og de litt større må man passe på ikke skader seg eller ødelegger noe rundt seg osv. jeg skjønner at dette er endel av å ha barn. Derfor lurer jeg på om noen av dere som har barn og diabetes kan gi noen råd. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139623181-dibetikereslitne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea2005 Skrevet 11. februar 2009 #2 Del Skrevet 11. februar 2009 Hei! Har ei jente på 3,5 år og har hatt diabetes i 14år Syntes det å få barn gikk helt greit, og tiden etterpå er vel egentlig ikke så ulik de som ikke har diabetes. Det som er ekstra med oss er vel det at vi må måle bl.sukker og sette insulin(insulinpumpe kan jo være et alternativ) Men det jeg anbefaler det er rett og slett å sove når barnet gjør det. Om det går ut over andre ting, f eks husvask, så gjør ikke det noenting=) En annen ting er faktisk å spise litt mat som gir deg energi=)Vær mye ute, hvis du har mulighet for det! Høres kanskje litt dumt ut, men det hjelper! En annen ting er også det at man blir faktisk mer sliten av barn man låner, en sitt eget! Selvfølgelig blir man også til tider veldig sliten,men tiden der man er opplagt er verdt det=)Det er helt normalt for alle å bli slitne!=) Så en liten oppsummering: Dette klarer du!Er du veldig glad i barn, så sett i gang! Det er ikke verre å være en mamma med diabetes, ting må kanskje bare noen ganger bli gjort litt annerledes! Lykke til! Bare å spørre etter mer, om det er noe du lurer på=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139623181-dibetikereslitne/#findComment-139626070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå