partyoffive Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Ikke hoste saft og ikke resept fri. Men Efedrin med solbærssmak er vel det som vanligvis skrives ut av FL til de under 2 år. Fungerte bra her.
Lykkekløver Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Det er ikke lurt å gi hostesaft mot slimhoste, slimet MÅ ut ellers kan det forårsake en lungebetennelse... Pass heller på å ikke gi noe som øker slimdannelsen, feks melk.
Zyan Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 hva med slimløsende hostesaft? Kan sikkert hjelpe litt.. eneste jeg vet om med god smak er Bisolvon,men vet ikke om det går til en 2-åring... hør på apoteket:)
St.Sunniva Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2009 Mente en slimløsende hostesaft...bare litt teit formulert...hehe Fikk kjøpt Bisolvon med kirsebærsmak på apoteket. Håpe det funker. Efedrinen er snart tom, men kanskje jeg må til legen med vesla i morgen om det ikke blir noe bedre.
lille mus meg Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Hei, jeg bruker Sambucol her hjemme når barna hoster og er dårlige. Det er svarthyllebær og det er faktisk et kosttilskudd. Kjøpes på helsekost og smaker godt. Egen flaske for barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå