Veitja28 Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hei! Jeg skal søke om å få refundert noen kroner etter 2 forsøk, men hva skal med i brevet jeg sender? Jeg har lagt fram de skjema vi har fått fra legen, samt kvitteringer, men skal vi selv fylle ut noe skjema? Eller rekker det jeg har fått fra sykehuset? hvordan vet de da kontornr de skal overføre pengene til? Jeg antar det har vært flere lignende tråder tidligere, men jeg fant ingen nå. Det jeg egentlig lurer på, er det noe vi selv skal fylle ut? Takk
Heira☆ Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Det er ikke noe mere skjemaer du skal fylle ut. Holder med bekreftelsen du har fra sykehuset, og alle kvitteringene. Når det gjelder kontonr. er jeg ikke sikker. Sist jeg leverte inn, la jeg ikke med noe kontonr. men mulig de har det fra før. Hør med nav når du levere papirene, så får du helt sikkert riktig svar.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Jeg skrev bare en kort beskjed ved siden av på et eget ark der jeg skrev bl.a kontonummer. Ellers bare bekreftelsen fra sykehuset + kvitteringene. Husk å ta kopi av kvitteringene til deg selv slik at du har det i tilfelle noen skulle komme til å rote bort de du sender inn
MK73 Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Jeg skrev et formelt brev der jeg satte opp utgiftene mine og beregnet refusjonen jeg hadde rett på. I brevet skrev jeg også hvilken konto jeg ville ha pengene inn på. Så la jeg ved kvitteringer og skjemaene om refusjon/bekreftelse på forsøkene som man får fra sykehuset. ..men som en sa, det er lurt å ta kopi av kvitteringene (og gjerne bekreftelsen fra sykehuset, men den kan man jo få en gang til ved behov).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå