mogm83 Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Min lille "solstråle" har helt slutta å leke seg sjøl i gulvet.. Favoritt-sysselen no er å krype etter meg og sutre.. Ligger og holder fast i buksa mi.. Ho er bare 9 måneder og har en hel verden og utforske, men det eneste ho vil er å "passe" på mamma'n sin. Andre i samme situasjonen? Trenger sympatiske bekreftelser.. =)
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Gutten min er 4 mnd og har den siste uken vært grinete.Ingen ting som er bra nok til han.Må jo bare håpe at det går over :-)
Mary Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Jenta mi er litt yngre, 6,5 mnd. men har begynt å bli veldig oppmerksomhetssyk. Før kunne jeg legge henne på gulvet, og hun kunne leke leeenge mens jeg sullet rundt i huset. Nå har hun begynt å syte og sutre når jeg beveger meg utenfor synsvidde, og vil helst at jeg skal leke med henne, bære henne eller ha henne på fanget. Og hun krabber ikke engang, så hun har jo masse hun skal lære og utforske på egenhånd!!! Regner med alle unger har sånne perioder nå og da, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå