ღventer på lykkelitenღ Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Dette må vel gå veien! nå er det tredje gangen min,de to første satt de inn ett egg,det var ikke tendenser til graviditet engang. Lurer på hva som går feil egentlig,har tenkt på om det har noe med tempen inne i livmoren å gjøre (eggene slutter å utvikle seg og fester seg dermed ikke) eller at det har med "mijøet" i livmoren som ikke er optimalt nok.Nei hvem vet...får bare satse på positiv test om 14 laaange dager!
Heira☆ Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Wow, det var jammen litt av en "fangst"! Da får du i hverfall mange egg på frys da. Jeg fikk "bare" 6 egg, og 3 av de kunne de bruke. Skal sette inn 2 i morra jeg også ) Håper det finner det rette stedet og fester seg denne gangen.
Heira☆ Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Hm, rart. Jeg tenker en ting, og skriver noe annet. Eller jeg tenker fortere enn jeg skriver.... Mente at om det ikke skulle gå denne gangen, så har du jo mange egg på frys. Men krysser fingrene for at det klaffer denne gangen. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå