ann-k 82 Skrevet 11. februar 2009 #1 Del Skrevet 11. februar 2009 Er bare 8 uker på vei med andre barnet mitt,og sliter veldig med tankene om fødsel allerede:( Det grunner i min første fødsel som endte i katastrofesnitt på slutten av fødselen,pga en meget grov sykehustabbe. Samme feilen skjer ikke en gang til,det skal veldig mye til! Men føler meg ikke trygg i hele tatt,livredd for at det skal skje noe annet som fører til katastrofesnitt,livredd for å få total panikk under fødselen og ikke "greie" å gjennomføre den på vanlig måte. Skal til jordmor i uke 12 og da skal jeg ta opp dette med angsten min,den sliter på nattesøvn og glede over å være gravid. Samtidig er også keisersnitt noe jeg egentlig ikke ønsker,men samtidig ønsker jeg det pga da hadde jeg følt at ting hadde vært mer under kontroll.. Måtte bare lufte noen tanker her til dere som er i samme båt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139622335-gravid-med-nr-2-og-angst-etter-en-f%C3%A6l-f%C3%B8rste-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå