Gå til innhold

Reisevogn..

2 prinsar å 1 prinsessa;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en gutt som blir 1 i mai og en som da er 2 1/2. Skal 2 uker til Kreta og vil ha med oss 2 vogner, de må kunne sove i vogna siden begge hviler på dagen og vi kommer til å vær litt sent ute om kveldene. Har noen erfaring med noen gode reisevogner?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg;)

Skrevet

åh, reisevogn, det lurer jeg også på... hva anbefaller dere?

Skrevet

Jeg har Bugaboo Bee og elsker den... men det blir jo kanskje litt i overkant kostbart for dere å kjøpe 2 sånne bare for en sydenturs skyld kanskje. Dem koster jo i overkant av 4000,-.

Skrevet

Skal du ha plass til begge i en vogn mener du? Søskenvognen har jeg ingen erfaring med, men harnettopp kjøpt en teutonia Timmy som jeg er kjempefornøyd med!

Den er mye mer solid enn en vanlig paraplytrille, mye bedre comfort for både barn og triller.

Legges sammen og slås opp i èn håndvending.Veier del ca 10kg. Full liggestilling, halve kalesjen kan tas av for lufting, med innfelt mygnetting.

Vi bruker softbag i, men det er vel ikke nødvendig for barn som er litt større enn jenta vr(4mnd)

Sjekk teutonia.no:)

Skrevet

Koster vel rundt 3000,- nyr, men på finn.no finner du flere 08-modeller til 1500-2000,-

Skrevet

Carena easy er vi veldig fornøyde med! Koster ikke over 1000lappen heller :o)

Skrevet

Nei, tenkte på to separate vogner;)

Har faktisk 2 fra før, en carena og en annen som vi fikk med da vi kjøpte en teutonia på januarsalget i fjor. Carenaen er forsåvidt grei, men er jo ikke så lang, så eldstemann kan ikke sove i denne lengre..minsten kan kanskje bruke denne. Men den teutonia vogna, er redd eldste mann vil "skalle" oppi skyggen, for det gjør han i team s4:/ Bugaboo bee..er den stor/lang i sittedelen?

Takk for svar;)

Skrevet

Nei, den er ikke så veldig lang i sittedelen. Tror nok ikke en på 2,5 år vil få plass der uten å skalle i kalesjen... vil tro at makslengde på barnet vil være ca 95 cm. Jenta mi er 82 cm nå og har ikke sååå langt igjen før hun skaller liksom :-)

Skrevet

Ok, min var 90 cm i nov og han tar oppi når han sitter...plagsomt!:P

Skrevet

Mclaren vognene er lange har jeg sett. Spes den dyreste til en 2-3000,-.

Sjekk ut den...

Skrevet

Det skal jeg zitara, takktakk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...