Bea en av hver Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Noen her som har kjøkken fra HTH? Vi vurderer flatpakke kjøkken fra HTH. Har lyst på hvitt og sett på glatt hvit, med mørk valnøtt benkeplate. Noen med erfaringer? Er redd for at hvitt skal se litt "billig" ut dersom vi ikke tar høyglans. Har aldri hatt hvitt kjøkken før.
dumme mamma Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 HAr kjøkken fra HTH. Vårt er bjørk laminat, med laminat kirsebær benkeplate. Har vært kjempefornøyd. Har hatt vårt i 7 år. Vurderer å kjøpe derfra når vi skal ha nytt kjøkken om noen få år. Skal bygge på, derfor vi skal ha nytt. Lamiaten der er veldig bra, så tror ikke det ser billig ut selv om det er hvitt.
~sjiraff~ Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Vi har hvitt lakket (ikke høyglans) kjøkken og det ser ikke billig ut. Det kommer kanskje ann på hva slags håndtak man velger? Vi har ikke HTH da, i og med at jeg mener det er bortkastet å betale mer enn nødevdnig. Mange leverandører er billigere og så absolutt like bra og like fine.
Bea en av hver Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2009 Jeg tror også at det har litt og si hva slags håndtak vi velger. Kommer til og ha en del benkeskap med skuffer og synes det er tøft med lange stålhåndtak. Noen andre med hvite kjøkken som har synspunkter??
prekæs Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 hehe. Jeg har ett 26 år gammelt kjøkken fra HTH. Kvaliteten har faktisk forundret meg. Det duger i 26 år til. Er riktignok malt på nytt og har skiftet til heltre benkeplater. Ellers helt og pent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå