Pittamitta Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hvilke plasser er "best å ha? skriv gjerne direkt nummer på plassen Hvordan er det å "slippe barna løs"?alså må man fotfølge de pga trafikk ol? Sanitæranlegg? Avstander til kiosk,lekeplasser ,underholdning,badeplass osv? noe negativt? Støy? Og ellers det som kan sies.-)
Pittamitta Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2009 og hvordan er det viss man bestiller plass og så feks blir syk til man skal reise.Går det bra å avbestille rett før liksom?
******* Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Hei! Vi har hatt campingvogn der i mange år, sluttet for noen år siden, men tanta mi er der fortsatt. Det er en kjempeflott plass. Veldig barnevennlig og masse å finne på for barna. D kjører jo biler rundt på plassen, men det er bom der for å komme inn, slik at man må ha en bomnøkkel. om barna kan løpe rundt kommer jo an på alderen til barna, men det er masse barn på lekeplassene osv alene. Hva som er den beste plassen er ikke så lett å si. Spørs akkurat hva som er viktig for dere. Er det å se vannet, være i nærheten av piratbyen slik at barna kan være der å leke, samt vite at dere er rett ved. Er ikke lange avstander til butikken og bassenget uansett hvor du velger å ligge. D ligger liksom midt i. Men på venstre side av veien ned mot Daftø, så må dere krysse veien for å komme til butikken og bassenget. Ikke så veldig trafikk, men kan være litt ekstra på sommeren da det er mange fine badeplasser lenger ut. Ang. avbestilling ved sykdom vet jeg ikke siden vi har hatt fast plass i mange år. Håper dette hjalp litt, spør gjerne om du lurer på mer
******* Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Glemte dette med sanitæranlegg. De er supre. D er alt man kan ønske seg. Må også ha en "nøkkel" for å komme inn der, slik at det ikke kommer uvedkomne inn. Underholdning er det hver sommer på restauranten/baren, og god mat. Støy synes jeg ikke det er så mye av. Det er jo regler for dette som de passer godt på. En veldig fin plass synes jeg
Piipii Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Jeg henger med bare på det hun over skriver. mamma har vogn der så vi er der en del og må si det er veldig fint for barna der. Jenta vår på 4 år har fått lov å gå litt alene der, hvis hun er sammen med noen større barn. (selvfølgelig ikke til vannet og basenget da) Er fult program for barna hele sommeren, så masse å finne på. I servicehuset er det også en egen barneavdeling med badekar, stellematter osv. Veldig fint og rent der da det ofte blir vasket. Det eneste jeg syns er litt negativt er at det ikke er noe sikkelig strand der hvis du skal bo på den siden hvor butikken, basenget, piratbyen osv er. ( er på den siden alt skjer). Men er ikke langt å gå over for å komme seg på stranden da. Hvor du vil bo kommer jo litt ann på hva du ønsker, men jeg hadde nok valgt å bo oppe ved piratlekeplassen, da kan jo bare gå frem og tilbake. Men der er det selvfølgelig litt mere "støy" fra andre barn og voksene. Mamma har vogn nede ved servicehuset ved det ungdomshuset, der er det veldig stille og rolig og du har utsikt ned mot havet. Så absolutt et sted å anbefale hvis man vil ha en fin familieferie:)
c-lily Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Instemmer med att det er ett fantstisk bra anlegg som passer til barn i alle åldrar. Vi "dropa in" i sommer. Och fick ett redusert pris på de store 2 etg husa i pirat byn. Det låg litt undan fra butikk och bad men vi hade helelekeparken och underhållningsålassen veldigt næra Vi var 2 familjer med 3 barn 2-6 år. super fint. Hade æven med venner som också hade "store barn" 10-13 år som också fann mye gøy der som hade husbil och dette anlegge var noe av de beste de besøkt lengs svenskekusten och de har vart mye på tur. Det er dyrt. Men så vert pengerne før det er så fantastiskt bra anpassa til barn. Butikken er ju dyr men man kan dra in til Stømstad och handle mat och det er kort vei att køre noen få gånger i uka. Finns båt turer en kan ta både derifra och fra stømstad ut på fler øyer och fisketurer osv. Må bokke nå før de beste plasserna blir borte tidigt sier venner av oss som kommer tillbaka år efter år. Hytterna er gott utstyrt och fine med mange fasiliteter.
Stort pepperkakehjerte Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Web side? Adresse? Ble litt nysjerrig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå