Gå til innhold

Når starter dagen deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Varierer når hun våkner og egentlig vil stå opp, men om hun våkner mye før 6 pleier jeg å bare putte i smokken gang på gang til hun skjønner at hun skal sove mer, hehe.

Men som regel sover hun til 6-7 tia, står opp rundt 7.

Hun sover aldri helt til 8, bortsett fra om hun har styra fælt på natta og det er helg (dvs. ingen vekkerklokke).

Synes egentlig det er veldig greit at hun våkner i halv 7 tia jeg, for da er hun klar for en dupp når pappa og storebror er dratt avgårde, og jeg skal spise frokost:-)

Det har vært veldig variabelt egentlig, alt fra 5 til 9 de siste månedene! Men nå har han stablisert seg på 6-7-tida. Legger seg kl 19! Jeg synes det er tidligste laget med 6 da, men 7 er helt greit. Utrolig hvor stor forskjell det er på 6 og 7, hehe...

Annonse

Her er han somregel klar for dagen i 6 tiden, jeg nekter å stå opp før 6, og tar han inn i senga vår og prøver å få han til å sove litt lenger;) Legger seg 18.30 - 19.00...deilig med kvelden;D

*gjeeeesp*... Nå er vesla her begynt å våkne en gang på natta i tillegg til at hun SKAL opp mellom halv 6-6 stort sett hver morgen! Aner ikke hvorfor, for rutinene er akkurat som før... Er vel bare en periode, men slitsomt nok. Kan ikke si jeg er spesielt klar for å starte dagen før 6 altså.. 6 er for tidlig det også synes jeg. Men men. Virker som hun ble mer urolig på natta og morgenen nå etter at hun lærte å reise seg opp i senga, dvs. hun kommer halvveis opp og blir forbanna fordi hun verken kommer seg helt opp eller ned igjen;-)

Annonse

her starter vi på klokkeslettet 6!uff....pluss at hun har vært så urolig om nettene,flere ganger inn me smokken,og prøver med melk men ingenting fungerer..,har prøvd men og ha rommet varmt,kalt,kroppstemperatur....sjønner ikke!frustrerende...legger henne 20.00.legger jeg henne tildligere skal hun tideligere opp,men legger jeg henne senere skal hun uansett opp 6! noen råd??!

desperat..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...