Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 På sykehuset sa legen at snuppa måtte være inne i 6 uker med mindre været var strålende. En av sykepleierne sa at det var greit å gå ut når de var over tre kilo, bare en så ann været. Her er det en pluss og stålende sol, og jenten vår har lagt på seg 1500 gram på de drøyt fire ukene hun har vært hjemme, hun er nå 3600 gram. Tror dere det er greit å gå ut? hun var født 32+2 og har aldri trengt respirasjonshjelp.
Hermione_77 Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Så lenge det er plussgrader og hun faktisk veier så mye som 3,6 kg kan ikke jeg skjønne at det skal være nødvendig å sitte inne i det strålende været. Jeg fikk beskjed om at min pjokk godt kunne trilles ute, men at han skulle skjermes mest mulig mot "smittekilder" til han var over 3,5 kilo (dvs holde oss unna kjøpesenter o.l). Ta deg en tur ut med god samvittighet du! Jenta di har jo blitt stor!!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Alt var klappet og klart, snuppa i vognen og jeg påkledt da vi skjønte at mannen hadde tatt med seg alle nøklene på jobb.
Vivan Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Å neeeei.... Kjenner følelsen! De første trilleturene er det en del greier for å komme seg ut og.. testing av tepper og klær. i hvertfall var det sånn her. Nå er det vel for kaldt å dra ut på tur? Hvertfall her på østlandet. - 15 var det her nå nettopp. For kaldt for tulla på 11 mnd og!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Det erikke mer enn -1 her, men det blir kaldere og det snør ganske tett, så det blir nok ikke utflukt på noen dager her nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå