Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har en gutt på litt over 2 år som hoster ganske mye, spesielt på natten. I natt hostet han så han brakk seg tre ganger. Den første gangen var det som oppkast, men i en liten mengde. De to andre gangene var det gjennomsiktig slim, ganske mye. Formen hans er på topp ellers, og han har vært sånn i ett års tid ca. Men på den tiden har det kun skjedd 4-5 ganger totalt, tidligere, og da ikke noe gjennomsiktig slim. Noen som har opplevd noe lignende, eller vet hva det kan komme av/hva det er?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 ville tatt meg en tur til lege kanskje, for synes å huske at nattlig hoste kan være symptom på astma. Men det er bare noe jeg synes å huske å ha hørt altså. det er jo gjerne hvis det er noe som ikke gir seg etc. Håper jeg ikke har bekymra deg fælt nå.. lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Tror kanskje det er astma. Dersom du får kurer av legen som ikke ser ut til å virke, er det mye mulig at det er astma. Har forhørt meg grundig med legen og helsesøster hver gang jeg er på sykebesøk med jenta mi. Vi har så mye astma dritt i familien, så jeg er alltid på vakt. Men hun blir fort frisk igjen, så ingen tegn hos henne ennå.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Takk for svar! Tror dere virkelig det? Han har ikke noe piping i brystet, er ikke kortpustet eller har noen andre symptomer. Off, vi får nok ta en tur til legen for sjekk i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå