Gå til innhold

Har begynt på Grethe Roede. Flere?


Espoir

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner mange som har gått på Grethe Roede kurs og de har vært veldig fornøyd. Tenker å begynne selv om noen mnd, er bare 4 uker siden fødsel så venter litt å ser hvor mye jeg klarer å gå ned selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har gått på vanlig internettkurs i høst og er nå på gravid/ammende nettkurs hos GR Godt fornøyd og fin tråd for gravide/ammende inne på hjemmesiden deres også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på grete roede diett og funket veldig bra...tror jeg gikk ned ca 15 kg på 5 måneder, så jeg er veldig fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen somkan hjelpe meg da?? Jeg veier ca 88 kg og er 169 høy..er normal aktiv på jobb å går tur ca 4 ganger i uken....hvo rmye bør jeg spise av kcal??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått to kurs før, med god suksess, men etter fødselen har jeg fått på igjen alt for mange kilo, så fom i går følger jeg GR sitt opplegg, følger bare ikke noe kurs. Mannen skal være min "kursleder" så mine veiinger skal rapporteres til han!

Håper jeg får det til å funke. Skal i følge utregning følge meny 3, og kan ikke på mitt bare liv fatte at det skal være mulig å gå ned i vekt når man spiser så mye! Men jeg gir det en sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...