Gå til innhold

Noen som er fornøyd med sin barnehage på grunerløkka?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er helt herlig i vår barnehage, Sjokoladefabrikken. Kanskje vi er heldige med avdelig, men har hørt at andre har det fint der også. Har hørt det samme om sofienbergparken, og det er samme styrer så det er kanskje derfor det er fint :-) Hun er en veldig flink dame. Føler meg i hvertfall både trygg og glad når jeg tenker på barnehagen.

Barnas Hus startet opp i nyrehabiliterte lokaler høsten 2008, og det har vært mange utfordringer de enda ikke har løst. Ledelsen tar ikke tak i ting, men bare snakker. Feks fungerer ikke brancelledørene forskriftsmessig noe de har vist om siden tidlig i høst, og det har de fortsatt ikke klart å gjøre noe med. Barnehage over 4 etg med 190 barn hvor heisene ofte står. Lite bruk av vikarer som fører til dårlig bemanning etc. Stort og uoversiktelig utearealet hvor det potensielt kan være 190 barn. Når vil det vbli oppdaget at et barn er borte?

Vil si at de fleste av de ansatte gjør en god jobb under forholdene, men jeg hadde ikke søkt meg til denne barnehagen. Flere både barn og ansatte som søker seg vekk derfra.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...