Gå til innhold

Vil ikke drikke av kopp i barnehagen

Anbefalte innlegg

Hjemme drikker hun både av tutkopp og glass, men i barnehagen vil hun bare drikke av flaske. Alle de andre barna drikker av tutkopp, men den er litt annerledes enn den vi har hjemme. Særlig en av de ansatte er tydelig irritert på dette, og mener at hun bare må "tvinges" til å bli vant til å bruke kopp der også. Da jeg hentet henne i går var hun veldig tørst ( og grinete), drakk tre kopper vann på styrten. Hva skal vi gjøre? Bare håpe på at det snart går over? Hun er ganske ny i barnehagen, vært mye syk den første tida. Hun er 15 mnd.

Fortsetter under...

dere som foreldre kan bare si at dere ser hun er tørst når dere henter...og at dere vil hun skal ha koppen sin der.. er det et problem for dem at den står så ta den med frem og tilbake hver dag da...det burde gå fint! !

jeg jobber i barnehageog ville aldri funnet på å si nei om foreldre ville ha andre kopper i barnehagen.!

Når ungen så tuydelig er tørst vil jeg påstå at den ansatte er vanskelig! Målet må jo være at alle ungene er utørste.... Ville stusset hvis dette er holdningen til noe så enkelt. Småbarnsavdelinger bør vise en viss fleksibilitet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...