Attekattenoa Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Jeg er på evig jakt etter den ultimate amme-bh! Synes det er vanskelig å finne akkurat slik jeg vil ha, som blant annet er; god støtte, sitter godt inntil puppene, mikrofiber (eller lignende), brede skulderstropper, lettvin åpne/lukke-mekanisme. Ammer mitt tredje barn nå men sliter fortsatt med å finne en ordentlig god amme-bh, mange er litt uformelige i fasongen synes jeg, blir liksom til at bh'n bare henger utenpå puppene, hehe (litt rar forklaring men..). Er jo veldig individuelt hvilken bh som passer til hvilke pupper (alt etter størrelse, fasong og hva man liker), men kanskje noen av dere kan tipse meg om noen bra amme-bh'r? Favoritten min så langt er Aclima i ull, mest fordi den er i ull egentlig, men fasongen er også ok. Har også Triumph mamabell soft, men synes de formpressede cupene liksom skviser puppene sammen. Får veldig spisse pupper i den ;)Selv om jeg går opp i størrelse...Men liker godt materialet i den bh'n.
flust Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har kjøpt mine ammebh'er på KappAhl. De er med spiler og jeg har vært kjempefornøyd i både forrige og denne ammeperioden.
Bægge dætern Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Jeg er fornøyd med de fra Lindeks fordi stoffet tørker lett og de hektes lett av og på med en hånd. Ville vært forsiktig med spiler, fare for å klemme igjen melkekjærtler og -ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå