Gjest Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 ..og oppe seks igår. sur og grinete hele dagen. han nektet å sove,ble overtrøtt,måtte trilles i søvn og like våken etter en halvtime. ble tilslutt fem halvtimers lurer igår,og mye trilling på en like trett mamma..håper det går bedre i dag!får jo ikke gjort noe..han skriker og jeg skriker og ingenting hjelper.stakkars oss:/tips og råd mottas med takk!!
mamman-til-madeleine Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Det er ikke tenner på gang da? Snuppelure er sånn når hun får tenner. Hun klarer ikke å sove lenge, og det tar laaaang tid før hun i det hele tatt sovner. I går begynte hun dagen 05.45, og hun bestemte seg for å ta kvelden ca 00.15 i natt, Våknet 02.00, 04.45, 05.00, 05.45 før vi sto opp 07.30. Så jeg føler med deg. Hvis det er tenner, har du prøvd Dentinox? Det hjelper litt her ihvertfall.
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 ja,venter nå på de tennene.han er et halvt år,så det er jo ikke umulig.mn det har vært sånn i et par uker nå,tidligere og tidligere.5 var for ekstremt syntes jeg:)holdt din på sånn lenge før tennene kom? mn lurer faktisk på om han har sovet for mye på dagtid nå..idag fikk han være oppe tre og en halv time-mot tidligere to-og la seg uten problemer,sov godt også.så nå skal jeg prøve det framover:) takk for medlidenhet!har prøvd dentinox ja..litt tidli ennå tror jeg.
mamman-til-madeleine Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Da kan det jo være at han klarer å åsnu døgnet i dag? Skal gjerne ikke mer til en at man sover greit èn dag :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå