Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Teknabarnehagen på Konnerud(rådyrtråkket) erhelt fantastisk! Det har en god andel mannlige ansatte, egen lavvo uti skogen. er kjempeflinke både til å være i aktivitet og ute i skogen og jobbe med mer faglige opplegg, lesing, lek med bokstaver, regning. men på en gøy måte!

Annonse

Ja kommer til å ta en tur innom på åpen dag torsdag.

Det eneste jeg tenker på er at det vel ikke er en utpreget nærmiljø barnehage, dvs at det kanskje ikke er så mange barn der fra Gulskogen, men det er ikke så viktig før om et par års tid..

Teknaen på konnerud er absolutt en nærmiljøbarnehage. de to i familien som har gått der har gått med nesten hele førskolekullet til samme barneskole. trygt og koselig!

Når det gjelder gulskogen barnehage er ikke det noe jeg vil anbefale, men det er mulig det er bedre i avdelingene i rødgata enn de i øvre eikervei. kjenner et par som er veldig lite fornøyde med den ene avdelingen der.

• 3 uker senere...

hvilke avdelinger er dette, for de små eller de større barna?

mitt barn går på småbarnsavdeling der, men vet ikke om det er rødgata eller øvre eikervei, skjønner ikke helt forskjellen? visste ikke at det var to forskjellige adresser engang.

Hei, var jeg som startet tråden.

Tror inlegget ref til Gulskogen barnehage, de har avd i Øvre Eiker vei og i Rødgata.

Jeg spurte her om Teknas barnehage...

Vi har søkt plass i den, og i Gulskogen barnehage.

Men håper på Teknaen, skjønt jeg tror at den er veldig populær!

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg fikk tilbud om plass i Teknaen på Gulskogen uten at jeg hadde søkt der, fikk avslag fra de jeg hadde søkt på og så hadde de på Tekna funnet navnet til sønnen min på en liste :-)

Veldig glad for det nå, sønnen min trives såååå godt! Har det helt topp der. Fine mennesker som jobber der også, særlig assistentene. På småbarnsavd der har de en kjempeålreit mann også, han er helt super! Håper han blir der lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...