Gjest Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Kjøpte den på tilbud på Barnas Hus, men det var ett par mnd siden. Husker ikke helt hvor mye da....
Ophelia & Jr. Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Er fortsatt på tilbud på Barnas Hus. Mener det sto "Spar 800,-" på plakaten... Ellers snakket jeg med ei på Babyshop på Hamar, de har den på tilbud fom i dag. Regner med at det gjelder alle Babyshop butikkene... Men pris vet jeg ikke da.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Hei! Kjøpte for par mnd siden på bilextra.. fikk den for 2490kr... Fornøyd m det:) Kostet egentlig 2999 ell hva det var, fikk prutet. Vi hadde ringerunde rundt til de som solgte en og spurte.. da spør de som regel hva pris du har fått hos andre også prøver de å gi bedre Er nok billiger å kjøpe i sånne butikker enn barnebutikker.. Gå inn på besafe sin internet side og finn selgere der inne.. gjorde vi Du tjener mye på det! Gjorde vi.. Dyreste vi var borti var vel 3500.
79fia Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Tror det er 2599 eller noe på babyshop hamar. Men lurer på om det egetnlgi er noe lurt å kjøpe det setet. Han er jo nesten 9 kg allerede..
AmExx Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2009 Izi Combi er et sete som kan brukes til de er fire år, og som er bakovervendt! Kan brukse opp til 18 kg tror jeg. Du tenker sikkert på Izi Sleep som er babybarnesetet. Dette har vi nå og er knallfornøyd, tross at det er veldig tungt, men barnet sitter utrolig godt i det:) Har sjekket litt ja, og barnesete er absolutt dyrest på babybutikker. Bilforhandlere er mye billigere!!
augustsnuppa08+lillebror11 Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 20 % på alle bilstoler på babyshop:) frem til neste lørdag
AmExx Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2009 Ja, men 500 i tillegg for frakt, så da blr stolen nesten like dyr som fullpris på barnebutikker. Så det er ikke noe alternativ for meg:) Men kjekt for dem som har babyshop i nærheten da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå