enita Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Alle våre naboer besøker hverandre og tar med babycallen. Hva syns der om dette? Jeg tenker på brann el... Jeg er veldig skeptisk til å gjøre dette selv, men kommer nok til å få høre det om jeg sitter hjemme hver kveld det skjer noe gøy i nabolaget...
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Jeg ville heller tatt med babyen jeg! Kan ligge i vognen eller bagen på vogen.. Evt reiseseng! Spørs jo kanskje hvor nært naboene bor også da, og er man sikker på at man hører babyen på babycallen, så er det kanskje ikke så farlig da. Men jeg ville ikke gjort det!!
Vinden blåser Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 har gjort det maaaange ganger.. man hører jo både om ungen våkner, om brannalarmen skulle gå av osv osv..... er en av grunnene til at det er veldig greit med digital skjerm hvor man kan SE at man faktisk har dekning.. så går det jo an å se til ungen et par ganger iløpet av kvelden uansett da
rampete robin Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har også gjort det mange ganger. Går også hjem og sjekker fysisk et par ganger i løpet av kvelden.
Nattinatta Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 jeg har ikke gjort det selv, men det er fordi jeg ikke kjenner naboene så godt!! hehe.. Men det blir jo nesten som å være hjemme tenker jeg.. En ser de jo ikke mer når en sitter i en annen etasje hjemme heller. Og babycallen har iallefall vi på når vi er hjemme også for å være sikker på å høre han... Tror det skulle gå greit. Jeg har gått i gaten med hunden på kveldstid, og det blir på en måte det samme. ikke så lenge av gangen, men allikevel med babycall. Vå sier ifra når den ikke har dekning med babyenheten.. veldig kjekt! Og som nevnt tidligere her så spørs det jo litt på hvordan en bor også da... Alle virker så redd for brann ol. , og det skal en jo også være... men en kan ikke bli FOR fanatisk som mor heller... Synes en skal se det ann, og om en selv synes at det er en ok løsning. det kan funke for noen, og andre ikke. Så en annen tråd nesten lik denne før i dag, og da er det nesten slik at en skal henge ut andre og kalle de det ene og det andre fordi de har en annen mening eller løser ting på en annen måte enn en selv.. synes det blir feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå