Gå til innhold

Hvordan får jeg på hjulene på TFK Joggster Twist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og du blir ikke klokere av å forstørre bruksansvisningen på denne siden heller? Forstørrer du opp til 400% blir det ganske så tydelig.

http://www.trendsforkids.com/pdf/manuals/joggster_twist.pdf

Regner med at det er bakhjulene du plages med?

De skal først settes sammen og så strammes på plass.

Anbefaler deg hvis du bor i nærheten av en butikk og se på ei vogn hvordan de skal settes sammen.

Og skulle du bo tilfeldigvis i trondheim så er det bare å si fra så skal jeg hjelpe deg.

Hei, det er samme bruksanvisning som var med, men man må jo gjette hvilke deler man har... Jeg fikk med en eske med noen forskjellige deler, noe som ser ut som bremser, noen skruer.. Men jeg aner ikke i hvilken rekkefølge eller hva jeg må bruke... Hvilke butikker fører disse vognene?

Bor laaangt fra Trondheim, ellers takk!! Ja, bakhjulene forresten... Du får ta opp en video med mobil hvis du har samme vogn, og vise meg hvilke deler som skal være på... Hehehe.. takk for hjelpen!

Du ble ikke noe klokere av å bruke innzoomingsfunksjonen til 400% heller? Den hjalp nemlig meg!

Har samme vogn og elsker den. Kjøpte meg den i Mandarin. Nydelig farge.

Får du ikke til det, og bor slik at du ikke har noen i nærheten med samme vogn som du i nødstilfelle kan smugtitte på, kan du legge igjen en beskjed her så kan jeg hvis det hjelper deg sende deg en mail med nærbilder av vogna mi.

Skal prøve å forklare...

Bremseklossene har en metalldings med hull i, ikke sant? Bremseklossene setter du "over" bremseskiva på hjulet sånn at hullet i metalldingsen er over hullet i hjulet... Ta den lane stangen gjennom hjulet og den metalldingsen til bremseklossene... Vaieren bester du i klossen på stangen mellom hjulene... Bare husk på å ta bremseklossene med den korte vaieren på riktig side... Æsj, ikke lett å forklare, altså!! Men hvor bor du, 3småskatter?

Annonse

Hei! Jaaaaa, drømte om hjulene i natt hahaha... Og sto opp, for i drømmen fikset jeg hjulene, og vips, så var de på!! Med litt hjelp fra dere hehe... Men... når jeg bremser det hviner det fryktelig.. kan jeg ha glemt noe??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...