Gå til innhold

Jeg trenger seriøst hjelp: han jeg dater en 30 år gammel jomfru, hvordan griper jeg dette an?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ante meg at han var jomfru, for han har ikke hatt noen kjærester og er ikke typen til one night stands, men nå har jeg fått det bekreftet. Dette ble plutselig veldig merkelig, han har aldri hatt sex før! Hva om vi kommer så langt - hva gjør jeg da? Jeg har aldri tenkt tanken før, og kan ikke helt se for meg hvordan dette skulle bli, selv om det er litt spennende.

Noen som har vært i samme situasjon eller har noen tips? Det går seg sikkert til på et vis, men det hadde vært godt å høre noen tanker rundt dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle selvfølgelig være: han jeg dater er en...

Skrevet

høres ut som svogeren min... har han brødre? sånn seriøst alså! hadde vært så kos om han fikk seg dame..

Skrevet

Nei, han har en søster. Men hva skal jeg gjøre? Herremin, jeg funderer virkelig på dette for tiden. Hadde vært koselig om svogeren også fikk seg dame snart da, det er nok håp for han også:)

Skrevet

ikke så mye annet å gjøre enn å ta det rolig og forsiktig, "guide" og forme ham til den elskeren du vil ha, og ha litt tålmodighet med ham til han får litt trening:)

hatt noen jomfruer jeg, men er blitt noen år siden sist... lykke til i hvert fall, går helt sikkert fint.

Skrevet

Ja det går sikkert fint. Ble bare litt nervøs her, men godt å høre at det er andre som har vært borti det samme. Det er det selvfølgelig, ellers ville de vært jomfruer fortsatt hele gjengen:) Forme han ja, det er selvfølgelig en bonus, hehe.

Skrevet

Vil noen legge dette ut på skravle for meg? Jeg bare kjenner at jeg må få noen råd her.

Skrevet

Da jeg var 19 ble jeg sammen med en på 26 som var jomfru. Første gang vi hadde sex husker jeg lite av, ble litt vel mye tequila den kvelden for å si det sånn.. hehe

Sexen var nok litt klumsete i begynnelsen, men han lærte fort, og vi hadde et godt sexliv de årene vi var sammen.

Var litt spesielt å ta jomfuen på en såpass voksen fyr, men jeg slapp å bli sammenliknet med andre da, hehe.

Men hvordan du skal gripe det an? Det kommer vel an på personligheten hans... Ta det rolig og forsiktig, før an, men la også han føre. FORTELLhan hva som er godt, gi han myyye tilbakemeldinger,så lærer han fortere. ;)

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar! Godt å høre om noen som har vært oppe i det samme. Takk for råd. Det blir nok uten tequila tenker jeg, hvis det skulle bli noe:) Jeg liker tanken på å slippe sammenlikning, selv om jeg vet at jeg tåler det, hehe. Men det er veldig sært å tenke på at han aldri har hatt sex altså. Vi er like gamle, men på helt forskjellig sted på en måte.

Skrevet

Mannen min var jomfru da vi ble sammen for over 5 år siden.. men alt gikk helt naturlig, med tiltrekning og kjemi går ting seg som regel til av seg selv.. har hatt et flott sexliv de årene vi har vært sammen.. ville aldri byttet han ut i senga=)

Skrevet

Si som det er:Ta meg i analen men husk zon!

Skrevet

Det var veldig godt å høre:) Tiltrekning og kjemi har vi jo, hehe. Takk!

Skrevet

Haha, ja det hadde gjort seg!! Da hadde han sikkert ikke blitt stressa:)

Skrevet

Tror ikke du trenger å tenke på athan er jomfru. De fleste vet hva de skal gjøre, det er naturlige drifter i oss. Sex er i utgangspunktet ikke noe man må lære. Men man blir vel ofte bedre med tiden, men det er vel helst fordi man blir kjent med hverandres behov og ønsker.

Skrevet

Veldig enig med Anonym 00:23. Tror nok ikke du behøver å fokusere så veldig mye på det, mye kommer helt av seg selv. Det jeg imidlertid tror er lurt er at dere har en åpen og ærlig måte å snakke sammen på, slik at det ikke blir vanskelig for noen av dere å evt spørre om intime ting, eller gi tilbakemeldinger osv, uten at den ene føler seg overlegen/underlegen den andre. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...