Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg vurderer innkjøp av babysafe nattpose (yes, den med selar...). Babyen brukar nå grobag og vi er veldig fornøgd, ho held på å veks ut av den, og eg bør få tak i ein større pose. Kanskje vil vi treng ein med selar.

Så er det nokon som veit kor tjukk/tynn babysafe nattposen er i forhold til grobag posen. Eg har både grobag 1 tog og 2,5 tog. Er det meininga at ein skal ha dyne over babysafe posen? Kor store er babysafe posen? Er den i one size eller "sized"??

Håpar nokon veit..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ein ting til: Kan babyen sove på sida med nattpose med selar??

Skrevet

Jeg har den, dvs Babydan sin babysafe. Bruker ikke selene, men har prøvd de og det virket som om lillemann slet med å legge seg over på siden, noe han alltid gjør når han skal sove. Han ble hysterisk av å være stroppet fast, så jeg torde ikke bruke den mer. (prøvde bare en gang da...)

Posen er ganske romslig, og ja onesize. Den er ikke så veldig tykk, så jeg har dundyne over + pluss en fleeceteppe når det er ekstra kaldt.

Skrevet

Hvor får man kjøpt den? Ingen butikker her selger den!

Skrevet

Takk for svar! :)

Da er det kanskje ikkje så smart å kjøpe det sidan snuppa alltid søv på sida (har gjort det sidan ho var "ganske nyfødt").

Du får kjøpt på smokken.no blant anna også kan du sjekke på finn.no (både forhandlarar og privatpersonar). Søk på nattpose i "babyavdelinga"

Skrevet

Jeg kjøpte den i en lokal babyutstyrsforhandler. Skulle gjerne brukt stroppene for han våkner x antall ganger i løpet av natten hvor han står eller sitter i sengen og jeg må legge han ned igjen. Lei nå.

Skrevet

Jeg har også babydan sin, den er ganske tynn, så bruker pysj og dyne oppå. Vi bruker selene, etter at vi begynte med dette sover lillemann hele natta (våknet før hver 2.-3. time). Han klarer vel ikke snu seg på siden, men skifter liksom stilling likevel med hodet og hofta/beina, det er jo god plass til dette inni posen. Selene kan tas av da, så du trenger jo ikke bruke de hvis det ikke passer dere. Men for oss er posen gull! Kjøpte min hos babycomfort. (Lego har også kommet med en variant)

Skrevet

Vi har Thorn sin nattpose med seler. Den er litt tykk i stoffet, men hun sover likevel med pysj, nattpose og dyne, siden vi har det nokså kaldt på soverommet. Hun er 11 mndr og sover stort sett på siden i den, ikke noe problem. Vi pleier å ta av selene når vi legger oss, siden det er snuing i innsovningsfasen som har vært problemet her. Kjøpte den på en butikk her som heter Storken, men er ikke så sikker på om det er noen landsomfattende kjede...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...