klmw<3 Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Lurer på dette... Noen som har greie på dette ? Eller andre morsomme erfaringer med tidlig 3D ultralyd de har lyst til å dele?
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 det er for tidlig... hadde selv 2 3D UL i uke 12 og i uke 25... og det er for tidlig i uke 12 å se kjønn. i uke 12 såg vi at lillegull suttet på tomlene. så søtt men det var ganske så smått...
Jente 2 år, gravid igjen:) Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Hei! Jeg var med søsteren min på innvendig UL da hun var 11+2, da så vi en liten gutt:) Så da kan du sikkert se det på 3D også hvis du er heldig:)
scoobydo Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Mulig legen kan se det, men de har ikke lov til å opplyse om det før man er ferdig med uke 12 på grunn av at man ikke skal få muligheten til å ta abort pga "feil" kjønn... Gyn så det på innvendig ul da jeg var 12+3.... mn er også mange som får vite feil kjønn så tidlig pga at det kan være vanskelig å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå