Gå til innhold

Påmelding til treff 17.2 for sommermager 2009:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan de som ønsker å bli med melde seg på treff!:) Håper at dagen kan passe for de fleste, viss ikke kan vi jo prøve å flytte den:) Tenkte kanskje det var greit å ikke ta det samme dagen hver gang, så kanskje det passer for flere? Viss ikke kunne vi jo evt hatt en fast dag annenhver uke? Fint om dere kommer med forslag om hvordan dere vil ha det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan jo bare si hva som passer for meg. Går på yoga for gravide på tirsdager, men jeg skal jo ikke dit HVER tirsdag, så det går vel egentlig greit. Kan sikkert være greit å ikke ha samme ukedag hele tiden, i tilfelle noen har faste planer.

Skrevet

Hei hei:)

Jeg har aldri vært med på BMI-treff, men vil gjerne væer med.

Hvor er det dere bruker å møtes hen og når tid?

Skrevet

På Bær og Bar, se under planlagte BIM-treff Trondheim ovenfor:)

Skrevet

jeg får nok ikke vært med denne gangen her, for min kjære har bursdag den 17.02, så her blir d fullt hus me svigers og tanter&onkler!!

Skrevet

Jeg er med!

Passer stort sett alle ettermiddager for meg, så samme for meg hvilken dag det blir. Men kan jo være greit å ikke ha samme dagen hver gang, hvis det fører til at noen aldri får vært med.

Skrevet

Jeg er og med=) Enig med de over at vi godt kan bytte litt på dagene for å gjøre treffene tilgjengelig for alle:)

Skrevet

Enig i at det er lurt å bytte på dagene for at det skal passe for flere. Denne dagen passer for meg, så jeg kommer:-)

Skrevet

Jeg har lyst til å være med. Skal se om jeg får det til.

Skrevet

Var visst ikke så mange det passet for denne gangen... Men vi får kose oss vi som får det til. Jeg reserverer bord, og så må gjerne flere komme om det passer seg:)

Skrevet

Melder meg på treff tirsdag på solsiden.

Skrevet

Endelig passer det for meg også :) Aldri vært med før, men blir gjerne med denne gangen :) om jeg tør da... hehe

Skrevet

Så koselig :) skal se om jeg får det til å passe så jeg kan komme jeg og... :)

Skrevet

Må dessverre melde avbud, håper jeg får muligheten til å bli med neste gang. Kos dere så mye=)

Skrevet

Litt i siste liten,men håper det går fint.

Har veldig lyst å treffe dere andre sommermager i dag :)

Skrevet

Jeg kommer også. Håper det er ikke altfor seint da :)

Skrevet

Må dessverre melde avbud i dag igjen jeg... satser på å få det til senere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...