Gjest Siklerotte Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Vet det ikke er så veldig mange som liker det - men jeg synes det er veldig søtt. Navnet slo meg da noen i bhg til ungen snakket om The Simpsons=p
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Maggie er nydelig, synes det er kjempesøtt og tøft. Men nå har jeg muligens litt spess navnesmak og =p
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har egentlig ikke noe særlig i mot navnet, inntil jeg møtte en kinesisk selger på stranden i Spania noen somrer tilbake.. Hun sa hun het Maggie, og vi kalte henne bare skaggy-Maggie.. Huff
Gjest Siklerotte Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 På hvilken måte meggete? Hehe, jaja - godt jeg ikke kjenner en kinesisk selger da.
Azora Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Jeg synes Maggie er hardt og ikke pent i det hele tatt.
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Kjenner forresten ei jente på 5 som heter Margrete som mammaen kaller Maggie. Objektivt sett er navnet ganske søtt, egentlig. Ser for meg ei litt tøff jente med bein i nesa og klare meninger. :-)
Fallerifallera Skrevet 11. februar 2009 #9 Skrevet 11. februar 2009 Jeg kjenner ei som heter Margareth som alltid har blitt kalt Maggie, så for meg er det liksom et "klengenavn"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå