Gå til innhold

JIPPI, TREFF I TØNSBERG UKE 9!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hej

Ska inte var för snabb att lova att komma på måndag men jag vill/planerar att göra det. Men som gravid vet man ju inte när alla plager sätter in. Hörde på yogan att ni hade haft en trevlig träff sist.

Hoppas vi ses på måndag!

Jenny

Ja, var veldig hyggelig med fler der:) Håper hun kommer seg en gang til før hun føder da. He he.

Formen må man jo ta høyde for ja. Jeg har masse kynnere for tida nå, men bor ikke så langt unna, så klarer vel uansett å rusle ned en tur. :)

Jaa, endelig en treff her i Tønsberg! Er veldig forkylt her idag så hvis det sitter i så blir jeg nok hjemme fra Stavanger på mandag i hvert fall (ukependler jo ellers mandag til torsdag...) og da kommer jeg gjerne!! Skal bli hyggelig å treffe litt flere og se hvem det er som gjemmer seg bak inleggene her på siden.

Go' helg på dere jenter så sees vi forhåpentlig på mandag da!

Heisann!

Jeg lurer på om jeg skal ta meg en tur på mandag. Kjenner ingen, men dere kan da umulig være særlig farlige! Jeg har termin 21. mars, og går snart ut i permisjon.

Hvordan finner jeg dere? Kan jeg si i fra endelig på mandag formiddag om jeg kommer eller ikke?

Har ikke pleid å reservere bord, er alltid masse ledig der.

Man bare spør om det er noen som har gravidtreff om man ikke ser oss der. Om man er først så tar man et passe stort bor et sted det ikke er trekk (dårlig erfaring med kaldt bord forrige gang). Vi har vært 7 hver gang før, så blir sikkert det nå også. +/- noen kanskje?

Jeg kan prøve å være der litt før 18 jeg.

Annonse

Vi er ikke så veldig farlige nei;)

Si ifra mandag du, jeg pleier å sjekke tråden før jeg stikker for å vite omtrent hvor mange som er med.

Spør om de har noen der som har gravidtreff. Om jeg er først gir jeg de beskjed om at vi ska ha gravidtreff. Er ikke så stort der, så det pleier å holde fint å gjøre det sånn. Ellers er det bare å se om du ser noen gravide:) Jeg har fått litt mage nå f.eks.

Og vi ser som regel litt ekstra på jenter i fruktbar alder som ser litt spørrende ut;)

Hei hei.

Kommer i morgen jeg og. Enig i at vi må spørre om et bord litt inn i lokalet så vi slipper å fryse. Har fortsatt ikke noe mage som synes stort jeg da men vi finner hverandre.

Kommer rundt seks så da ser jeg etter deg Mona.

Snakkes

Hei alle kjente fra forrige gang og alle nye :) Så hyggelig å se at så mange har tenkt å ta turen på Pizzanini i morgen også! Jeg kommer jeg også. Var jo så hyggelig sist! :) Gleder meg til å se dere, er der rundt kl.18.00. Blir veldig bra med lunere sted i lokalet denne gangen ja! :)

Vært så dårlig i dag, at jeg måtte holde meg hjemme. Håper formen blir bedre snart, så jeg kan bli med på et treff. Bare raskt innom for å gi lyd fra meg, har verkende hodepine, kvalm og atter kvalm. Helt utmattet. Så god natt, og håper dere var mange og hadde et hyggelig treff i kveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...