Januarbaby2010 <3 Ailo <3 Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Er i 2 pp nå, og lurer på å prøve å bruke eggløsningstester denne måneden.. Så de hadde noen på billigtester, noen med erfaringer med disse testene her????
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Jeg er fornøyd med de billigstavene! Ikke strimlene, de synes jeg er uklare...
~Tjorven,overtid~ Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Jeg kjøpte den digitale eggløsningstesten,tror det var 7 test-strimler i den. Syns det var mye bedre med digital,enn å måtte tyde disse strekene. Jeg fant El på 3 dag av testing...og nå har jeg fått positiv graviditetstest!!!
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Når på dagen begynte dere å teste med CB DIGITAL EL-TEST?og bør en teste 2 ganger til dagen eller holder det med en?
Musemor med tre søte små Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Jeg er veldig fornøyd med billigstrimlene
Lillevenn33 Skrevet 13. februar 2009 #8 Skrevet 13. februar 2009 Billigstrimlene fungerer hver mnd for meg. Bare viktig å huske at en lys strek betyr negativ test. Men jeg elsker de billigtestene nettopp fordi de er så billig!
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #9 Skrevet 13. februar 2009 De strimlene er helt topp. Enkelt og greit: når strekene er like sterke, eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken, så er el rett rundt hjørnet;) Det kommer alltid opp to streker, men teststreken er lysere enn kontrollstreken når du ikke skal ha el.
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #10 Skrevet 13. februar 2009 Brukt både el og graviditets testene(stav).fra billigetester.com
maipiken Skrevet 13. februar 2009 #11 Skrevet 13. februar 2009 jeg var veldig førnøyd med de digitale testene.. men liker ikke stavene der en må tolke om testreken er like eller sterkere enn kontrollstreken.. Da jeg prøvde å bli gravid i 2006 hadde jeg el uten at testen viste det..Alle gangene var teststreken svakere enn kontrollstreken.. da den endelig var positiv viste det seg at jeg var gravid... da sa til jordmor på ul at "jammen el testen viste at jeg hadde el 10 dager senere en det du sier". da fnøys hun og sa jeg kunne da ikke stole på el tester... og så ristet hun på hodet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå