Gå til innhold

Hvordan er det med soving på siden?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De små skal jo aller helst sove på ryggen, men hvordan er det med å sove på siden? Bør man unngå det også?

Her har både jeg og lillegutt en tendens til å sovne mens jeg ammer, og da blir han jo liggende på siden helt til jeg våkner og flytter på ham eller han skal ha en ny runde med mat (og da snur vi oss bare over på andre siden).

Hvordan gjør dere det?

Han sover forøvrig under egen dyne og er 11 dager gammel, bare så det er sagt...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt meg bekjent er soving på siden helt ufarlig. De anbefalte det til og med på sykehuset da han ble født (for å få opp fostervann). La han ofte på siden da han var mindre, da han hadde mye vondt i magen. Når jeg ammer lillegutt i sengen, sovner han også på siden som din gutt.

Skrevet

Min lille snuppe sover alltid på siden og har gjort det siden hun var født.Av og til faller/siger hun over på rygge i løpet av natten. Alt jeg gjør er å passe på å pakke dynen under henne slik at hun ikke faller over på magen.

Legger jeg henne på ryggen når hun er ikke vil blir det bare hyl og skrik. Så jeg velger å tro at det ikke er farlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...