Ny Drammensbaby på vei! Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Dere som ikke er påmeldt via facebook, meld dere på her - så sees vi!!
Positiiiiiv Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Søren! Tror vi reiser på hytta den dagen. Er vinterferie for oss med skolebarn, vet du... ;-) Skal se hva jeg får til. Eller så er jeg ihvertfall klar neste gang! Karianne
Ny Drammensbaby på vei! Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 Hei! Synes du skal utsette hyttetur en liten dag.....
Ny Drammensbaby på vei! Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2009 Vi er forresten 12 påmeldt via facebook - og plass til flere!!!
Positiiiiiv Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 He he... Burde gjort det, men... Jeg får heller komme sterkere tillbake neste gang! Ha et koselig treff, så sees vi vel om en måneds tid..? :-) Jeg har forresten fått jordmorsamtale den 3., så nå bare krysser jeg fingrene for at jeg får en litt hyggeligere opplevelse enn du hadde... Karianne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå