Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Når begynte dere å legge på dere? Jeg begynte på ungdomsskolen. Dessverre har jeg ikke klart å ta av noe. Har veldig dårlig forbrenning, så derfor legger jeg bare mer og mer på meg. BJEFF!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Mitt kom da jeg ble sammen med mannen min, da var jeg vel 15 år. Så nå snart 6år og 30kilo senere begynner jeg å bli passe ivrig på få de 30 bort igjen. men må vel vente til etter svangerskapet med å oppfylle den drømmen. Har en elendig forbrenning selv, og kan nesten si den går i minus. Men siden jeg har klart å få kiloene opp skal jeg vel klare å få dem ned ( hører at andre sier det ihvertfall..hehe) Vi får vel bare stå på Så skal vi nok klare det vi også
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Det startet i 15-16 årsalderen. Jeg mistet far som 14-åring, mor ga blaffen i meg, og jeg flyttet sammen med en eldre mann som hadde to barn da jeg var 16. Ingen oppskrift for en god start på voksenlivet... La på meg voldsomt da jeg bodde sammen med ham til jeg var nesten 18. Klarte å gå ned mye av dette, men etterpå har det gått opp og ned som en jojo, og forbrenningen min er totalt ødelagt. Antakelig fordi jeg sluttet mer eller mindre å spise for å gå ned i vekt. Som så mange andre overvektige, trodde jeg at det var løsningen. Ingen da som fortalte meg at man da ødelegger den naturlige balansen, og at forbrenninga blir helt føcka opp... :-( Nå håper jeg at ting vil rette seg litt etter fødselen. At ammingen vil gjøre at kiloene renner av, samt at jeg planlegger å være mye i fysisk aktivitet under permisjonen. Både for min egen del, for samboers del og for babyens del ;-) Vi får bare gjøre vårt beste :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Jeg var veldig tynn, eller hadde iallefall en sunn og flott kropp. Veide 70 og var 175 høy med fine kurver.....men det kunne jo ikke vare evig. Har en itt overvektig mor, så hun var hysterisk på at vi skulle legge på oss så jeg begynnte på cambridge kuren da jeg var 18. Det skulle jeg aldri gjort. Har aldri fått kontroll på vekten min siden. Den står aldri stillt. Er nå i uke 33 og har lagt på meg 9 kilo i svangerskapet å veier derfor 105 nå. DET ER NOK, får angst hver gang jeg går på vekten. Tenker...alt dette skal jo av i tillegg til det jeg har ekstra fra før. Men, men får benytte permisjonen til trening og mye turer... Lever i håpet
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Jeg var ørlite tyngre enn de andre i klassen hele veien, men da jeg kom i puberteten, så gikk vekten strake vegen.. opp! Og har slitt siden. Høsten 2007 startet jeg foreløpig siste runde slanking. Holdt på ca. et halvt år og gikk da ned 22 kg! Det meste jeg har gått ned noen gang uten å gjøre noe annet enn å spise sunt og ofte(!) og gå en liten tur hver dag. Holdt vekten stabil siden, men la på meg et par kg nå i jula, ble gravid (uke 6+1 idag) og har gått ned 2 kg de siste 2 ukene, selv om jeg spiser det samme og ikke har kastet opp.. Kjennes nesten ut som forbrenningen har øket også... Ca. 95 kg nå. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå