Gå til innhold

Jeg mener det er et must med varmekabler på badet og i yttergangen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

På badet er jo en selvfølge,ellers fryser vi jo ihjel når vi kommer utav dusjen, og i gangen mener jeg det er viktig pga unngå fukt osv i klær/sko..

Noen som er enig/uenig?

Og slikt suger vel strøm? Vi fikk en heftig strømregning men det er andre årsaker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, men etter vi innstallerte varmepumpe i den store gangen nede har vi ikke hatt på varmekablene en eneste gang på 2 år. Varmepumpa gir bedre varme enn varmekablene :-)

Skrevet

Trodde det var et must for de aller fleste jeg!

Varmtvann suger jo strøm det også, men vi må jo ha det!

Skrevet

vi har bare varmekabler på badet vi.

i gangen er all varmen vi har en sånn elektrisk skohylle.

i stua/kjøkken har vi ved-ovn og varmepumpe.

Skrevet

Har varmekabler på badet.. Det må jeg ha.. Liker ikke kalde gulv når jeg kommer ut av dusjen..

Men i gangen klarer jeg meg fint uten.. =)

Skrevet

Har varmekabler på bad og vaskerom vi. Orker ikke ha våte klær i gangen likevel.. Bedre å henge de på vaskerommet for der er det jo ingen som kommer ;) eller jeg legger de på badet når jeg ikke venter besøk :) Har aldri hatt behov for noe i gangen. På vaskerommet har vi også en sånn skotørke (4 lange rør) den er super til å tørke sko og votter :)

Skrevet

Vi har bare på badet, men når vi pusser opp yttergangen (den er så og si uisolert feks) så kommer det varmekabler der. Vi oppbevarer ikke klær der, så sånn sett så gjør det ikke noe foreløpig, men senere skal det på plass...

I innergangen har vi heller ikke varmekabler, ei heller ovn - varmen fra varmepumpa i stua er nok der. Der tørker alt fint, har til og med tørkestativ stående der av og til.

Skrevet

Jeg er helt uenig med deg :)

Det er først de siste to årene jeg har levd med varmekabler i gulvet på badet, og jeg har aldri vært plaget av kulde, selv ikke med - 30 ute.

Jeg har ikke varmekabler i gangen, aldri hatt det, har aldri hatt problemer med fukt i klær og sko heller.

At det er komfortabelt med gulvvarme er en helt annen ting :)

Skrevet

Ja, det må jeg si meg enig i :) Vi har varmekabler på badet og det er så deilig! :) Skulle gjerne hatt i gangen også.

:)

Skrevet

vi hadde ikke råd til varmekabler når vi pusset opp vi, og vi klarer oss fint likevel :)

Skrevet

Vi har bare gulv-varme på badet, og har jeg har ikke engang tenkt på at det mangler i gangen, viste ikke det var vanlig :) Og jeg har forresten heller aldrig bodd et sted med varmekabler i gulvet før de sidste 2 år :)

Skrevet

Vi har vannbåren varme i alle gulv. Måtte jeg velge 2 rom (3 pga. to bad) hadde jeg valgt bad og vaskerom fordi det er det rommet vi bruker til innngang i det daglige og vi oppbevarer yttertøyet vårt der.

Skrevet

Hadde jeg ikke hatt det hadde jeg fryst ihjel :-)

Det betaler jeg gladelig for å ha. Får heller spare på andre måter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...