partyoffive Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Trodde denne butikken gikk så det suste jeg? Alltid travelt der. Jeg var der ofte, og plutselig borte...!?! har den flyttet et annet sted? Hvor skla jeg kjope name it klær nå da tro?
Har 2 jenter Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Tror den gikk konkurs. Mener det sto i Budstikka. Mulig de har noen klær fra Name It på Liertoppen. Husker ikke hva butikken heter.
partyoffive Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2009 Gikk den konkurs!?! Så rart - trodde den gikk bra jeg. Jeg bidro hvertfall med mitt, he-he. Joda - kjenner til Elle Melle på Liertoppen. De har noe Name It, men synes ikke den butikken er så bra som den på Trekanten var. Synes forovrig Liertoppen er ett kjipt senter jeg sjelden drar til. Er det andre steder man kan få Name It klær eller er det ikke flere steder? Synes de klærne er så flotte jeg! Friske, sterke farger og super kvalitet - så synd...
Har 2 jenter Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Jepp, tror den dessverre gjorde det. Utrolig synd, for de hadde masse fine klær og ikke var det så dyrt heller. Enig med deg at Liertoppen er et kjipt senter, er der aldri. Men mulig Babyshop har noe Name it. Ellers har de jo en nettbutikk. Men synes ikke de har å mye fine klær heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå