Gå til innhold

Jobben min er "døden", ser noen en endring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fast stiling som jeg mistrives veldig i. Pendling, mye rot og lite utfordrende oppgaver gjør at jeg VELDIG ønsker å flytte på meg.

Kan noen se noen endring for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må legge med din fødsel dato,slik at vi kan spå...Ha en fin kveld..

Skrevet

ojsann...

Jeg er født 17.06.1980

Takk for at du sa ifra :-)

Skrevet

Fortid:

Sverd prinsen er en utålmodig ung mann. Her skal det meste skje og det skal skje fort. Er dette en person, så vent deg både rastløse tanker og kroppsspråk. Mangel på tålmodighet kan være en svakhet, men vedkommende får ting til å skje. Skal folk på reiser er det reiser gjennom luften eller reiser som bestemmes på kort varsel. Her kan man vente absolutt alt man ikke har ventet. Hesten er hvit og hvite hester er kongens hest. Denne prinsen setter sin egen verdi høyt, han nøyer seg ikke med å være en prins. Han vil være konge. Når dette kortet kommer inn i legget ditt kan det bety at det er en ung mann eller en gutt, eller at noe uventet skjer. Hvis man nå tar utgangspunkt i at sverd (luft) er tanke og ord, så kan også denne prinsen varsle om en uventet telefonsamtale eller en samtale som virkelig gir deg et mentalt løft. Jeg har lagt merke til at stjernetegnet Skytten svært ofte er involvert når jeg får dette kortet inn i legget, uten at jeg kan forklare sammenhengen her. Prinsen har ”pansret” seg, han har den røde fjærpryden på hjelmen og den røde kappen som et tegn på at her er det seier i vente. Brukes denne energien uheldig, så er det som om kortet advarer og ber deg huske: Hast verk er lastverk. Et annet uheldig utslag kan være: tale før man har tenkt gjennom saken, eller det er fare for ren kverulering.

Krangling, slemhet, slarv, krig

Nåtid:

er kortet som er gitt Løvens tegn. På dette kortet kan du se en ”engel” klappe villdyret. ”Engelen” er det åndelige, det rene og det overjordiske. Løven er symbolet på ”det primitive” i oss selv, som vi lett kan temme, hvis det skulle være nødvendig. Kortet kan også symbolisere at vi i oss selv har Styrke til å temme ”villdyrene”. Kortet forteller at du har styrken i deg til å møte alle ”ville dyr”. Du har intet å frykte. Som Magikeren har ”engelen” evighetens symbol som en glorie over hodet. Jeg ser på dette som at den åndelige og rene styrken alltid vil vinne over primitive følelser. Det hender kortet kan fortelle at du må la det rene i deg overvinne primitive og sinte krefter du bærer i deg.

Framtid:

Syv staver varsler at det er noen eller noe som vil lage hindringer for deg. Personen på bildet har løftet sin ene stav og skal nå kjempe mot seks staver. Han skal kjempe mot ”overmakten”. Dette kortet ber deg utvise tapperhet og kjempe mot hindringer. Det er heller ingen store konflikter i dette kortet, det er rett og slett en kort periode med hindringer og irritasjon. Ofte har dette kortet kommet opp når det ikke er andre personer som lager hindringer, men det offentlige kan være involvert. Man kan føle at byråkratiet stikker kjepper i hjulene for en. Andre ganger kan det dreie seg om misforståelser og man må forsvare seg mot noe man verken har gjort eller sagt. I fem staver ser man flere personer, mens man i dette kortet ser bare en person. Kortet kan av og til advare om at noen eller noe vil pålegge deg irriterende oppgaver og overlate til deg å ordne opp i noe de selv har stelt i stand. Det kan også være noen som prøver å snike til seg en uærlig seier. Vær på vakt.

Ser ut for meg at det er veldig mye "styr"rundt deg på jobb..Har du kanskje en rival??Mye slarving/baksnakking,uro,krig osv..

Vær på vakt,noen vil "ta "jobben din,uten at dem har fortjent den..Ikke gi opp..Kan spå deg på nytt om en uke,og se hva jeg får opp der..

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...